اخباربرترچند رسانه ایصنعت و معدنگوناگون

تسهیلات ویژه خرید سی ان سی چوب آمل برش

به گزارش صنعت کار، خرید ابزارها از برند های ناشناس و یا برند های خارجی، اکنون مشکلات خاص خود را در پرداخت وجه دارد. اما شرکت ایرانی آمل برش، در کنار ارئه محصولات در سطح جهانی، تسهیلات ویژه ای را برای خرید دستگاه ها قرار داده که صاحبان مشاغل می توانند بدون نگرانی از پرداخت، دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنند.

دستگاه CNC چیست؟

تولید دستگاه های CNC  چوب حتی به شکل اولیه که از امکانات کمتری نسبت به اکنون برخوردار بود، توانست انقلاب عظیمی در صنایع ایجاد کند. این دستگاه ابتدا به صورت مشترک برای برخی از صنایع مورد استفاده قرار می گرفت، اما پس از مدتی برای برش متریال سخت تر مانند برخی فلزات نیز توسعه داده شد. این دستگاه، به معنی کنترل عددی توسط کامپیوتر، می تواند فرایند حکاکی و برش بر روی چوب را با دقتی فراتر از دقت انسان انجام داده و از این رو، از زمان ارائه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

این دستگاه در انواع مختلف تولید می شوند. پیچیدگی ساخت، زمانبر بودن تولید و البته مهمتر از همه قیمت قطعات مورد استفاده در این محصول، همه باعث شده تا موج گرانی بر روی این محصولات نیز اثرگذار باشند.

اهمیت دستگاه CNC  در صنایع چوب

دستگاه CNC  را به جرعت می توان مهمترین دستگاه در صنعت چوب و تولید ابزار چوبی در نظر گرفت. این دستگاه را می توان در اکثر صنایع وابسته به این ماده، چه برای تولید وسایل با ابعاد بزرگ و چه حکاکی های ظریف به کار برد. استفاده از CNC باعث بالا رفتن تولیدات، زحمت کمتر برای نیروی انسانی، سرعت و کیفیت و دقت بیشتر و… شده به همین خاطر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل پیچیدگی ساخت و قطعات گران قیمت، شاید هزینه این دستگاه ها کمی بالا به نظر برسد و برخی از خرید این محصولات، منصرف شوند. اما اگر نگرانی بابت پرداخت دارید، تسهیلات ویژه خرید این دستگاه ها، می تواند خیلی هیجان انگیز به نظر برسند! اگر ارائه این تسهیلات، برای شما بعید به نظر می رسد، پس شما را با شرکت آمل برش آشنا می کنیم!

تسهیلات ویژه آمل برش

شرکت آمل برش، از جمله پیشگامان در عرصه تولید ماشین آلات صنایع چوب و مخصوصا CNC چوب است. این شرکت توانسته با تولیدات محصولات با کیفیت، به یکی از اصلی ترین رقبای برند های خارجی و محبوب تبدیل شود.

قیمت ابزار ها و وسایل، ممکن است باعث شود تا افرادی که قصد راه اندازی و یا گسترش کسب و کار خود را دارند، کمی دچار تردید شوند.

اکنون این شرکت، برای رفاه هم وطنان خود و حمایت از مشاغل، تسهیلات ویژه ای را برای خرید محصولات و CNC چوب در نظر گرفته است.

با این تسهیلات، شما می توانید CNC  را با سه روش خریداری کنید:

 

روش اول: نقد کامل. دقت کنید این روش شامل 11 درصد تخفیف بر روی دستگاه شما خواهد شد.

روش دوم: نصف نقد و باقی به صورت 12 قسط ماهانه. هزینه باقی مانده بدون بهره خواهد بود.

روش سوم: نقد و اقساط به دلخواه مشتری: در این روش لازم است 30 درصد پیش پرداخت داشته باشید. باقی با اقساط دلخواه و پرداخت تفاوت قیمت خواهد بود.

 

انتخاب این روش ها، بسته به شرایط و خواسته شما انجام می شود. بنابراین شما می توانید به راحتی دستگاه مد نظر خود را خریداری کرده و پرداخت ها را به صورت سبکتر انجام دهید.

کلام آخر

بسیاری از افراد هنوز بر این باور هستند که کیفیت دستگاه های خارجی، حتما بالاتر از محصولات تولید داخل خواهد بود. اما تولیدات برند mollen از شرکت آمل برش، توانست این باور را در افرادی که با صنایع چوب سر و کار دارند برهم بزند. اکنون نیز این برند ایرانی با حمایت از هم وطنان در پرداخت وجه دستگاه ها، توانسته بسیاری از فرایند ها را تسهیل کند. برای انتخاب دستگاه مد نظر خود، می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا