اخبارصنعت و معدنویژه ها

امانت‌داری در بودجه و ترویج روحیه پهلوانی در عمل باید مبنای کار باشگاه‌ها باشد

به گزارش صنعت کار –  در این نشست که مهندس محسن باقری سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، حسین تقدسی معاون مالی اقتصادی، مهدی رضایی مقدم مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست، محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و مدیران حسابرسی و حسابداری مدیریت حضور داشتند، دکتر رستمی بر ضرورت امانت‌داری باشگا‌ه‌ها و ایجاد فضای امن در باشگاه ها و جامعه تأکید کرد.
وی افزود: رویکردها و استراتژی‌ها باید تغییر یابد ومبنای کار در باشگاهها باید منش پهلوانی و اخلاق‌مداری در عملکرد و اجرای امانت‌داری در قبال سهامداران باشد.
مدیرعامل شرکت درادامه خطاب به مدیرعامل باشگاهها گفت: باید به جای سلبریتی‌پروری، رویکرد‌های اخلاقی و پهلوانی را در بین جوانان گسترش بدهیم تا جوانان با انگیزه فعالیت کنند.
وی ادامه داد: مدیران باشگاه‌ها باید ارزیابی مدیریتی داشته باشند که چه میزان توانسته اند جوانان منطقه را به ورزش و اخلاق‌مداری سوق دهند و اگر باشگاهی نتوانست در این زمینه موفق شود در رویکردش باید ارزیابی مجدد داشته باشد.
دکتر رستمی تأکید کرد: روحیه پهلوانی ضمن اینکه برای جامعه امنیت را به ارمغان می‌آورد، جوامع را از حاشیه‌سازی نیز دور نگه می‌دارد.
وی با قدردانی از مدیران عامل باشگاه‌ها به ویژه  باشگاه شهربابک که در اجرای برنامه های خود سقف بودجه ابلاغی را رعایت کرده است و گلایه از مدیران باشگاه هایی که رعایت سقف بودجه در سال قبل را نکرده اند بر رسیدگی مالی ویژه بر عملکرد باشگاه ها تاکید کرد و  افزود: ما در شرکت مس برای رشد و اعتلای باشگاه‌ها تمام توان خود را به کار می‌گیریم.
دکتر رستمی اظهار داشت: رسالت اصلی باشگاه‌ها ضرورت حضور جدی و جذب حداکثری جوانان به ورزش است نه قهرمان‌پروری ورزش باید روح و جسم سالم تحویل جامعه بدهد تا جوانان ما در عرصه‌های مختلف اقتصادی ،علمی، کار و فعالیت خوش بدرخشند.
مهدی رضایی مقدم مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت نیز ضمن بیان نکاتی بر رعایت سقف‌بودجه و نحوه هزینه‌کرد تأکید کرد و خواستار آن شد تا قراردادها بر اساس مصالح شرکت ملی صنایع مس ایران تنظیم شوند.
وی گفت: هزینه‌هایی که در باشگاه انجام می‌شود باید با حساسیت صورت گیرد و  در جابجایی‌ها و ‌فعالیت‌های دارای هزینه باشگاه، انحرافی صورت نگیرد که خدشه ایجاد کند.
در ادامه جلسه  حسین تقدسی معاون مالی و اقتصادی شرکت، باشگاه‌ها را از انحراف بودجه بر حذر داشت و تاکید کرد سقف بودجه باید رعایت شده و فعالیت باشگاه‌ها بر مبنای اخلاق حرفه‌ای باشد.
محسن باقری سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت هم تدوین برنامه استراتژی شرکت در حوزه باشگاه‌ها و اصلاح آیین‌نامه را خواستار شد و از ابلاغ آیین‌نامه کمیته ورزش خبر داد.
وی پیوست فرهنگی برای فعالیت‌های اقتصادی را ضروری دانست و افزود: باشگاه‌ها باید قوانین حاکمیتی را رعایت کنند و آیین‌نامه‌های استخدامی و اداری و معاملاتی آن‌ها تصویب شود.
محمد قراخانلو مدیرگروه روابط عمومی شرکت مس نیز از باشگاه‌ها خواست تا از حواشی دوری کنند و ستاد را پشتیبان خود بدانند و از ظرفیت های رسانه‌ای ستاد شرکت مس در فرهنگ سازی و جذب جوانان و توسعه  ورزش‌های همگانی بهره گیرند.
در ادامه جلسه مدیران عامل باشگاه ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات در خصوص مسائل و مشکلات و برنامه های خود در زمینه  فعالیت های فرهنگی و ورزشی خود پرداختند./

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا