اخبارخودروویژه ها

ایران خودرو کرمانشاه واحد نمونه استانی شد

به گزارش صنعت کار –  محمد ملکی از رشد ۱۲ درصدی تولید در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ این شرکت خبر داد و افزود: ایران خودرو کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال بیش از هشت هزار و ۸۰۰ پژو پارس تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۱۲ درصدی را نشان می دهد.
وی یکی از دستاوردهای مهم این شرکت را کسب عنوان واحد برتر ملی و نمونه کشوری در سی و چهارمین جشنواره ملی امتنان عنوان کرد و گفت: ایران خودرو کرمانشاه از میان ۱۷۰ واحد که به مرحله ملی وارد شده بودند به این عنوان دست یافته است.
ملکی از دیگر توفیقات شرکت ایران خودرو کرمانشاه کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دریافت دو گواهی نامه بین المللی سیستم مدیریت یکپارچه و سیستم مدیریت انرژی، انجام پروژه کیتینگ، تمدید دو گواهی نامه بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱، اجرای چندین طرح دانش بنیان، کسب عنوان واحد برتر و نمونه استانی در ادوار مختلف و افتتاح خانه بهداشت کارگری را از دیگر دستاوردهای این واحد تولیدی عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تصریح کرد: به منظور رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو امکان تحویل محصول در محل کارخانه نیز فراهم شده است.
ملکی افزود: با به کارگیری محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می کنند در خط تولید این شرکت، اشتغال غیرمستقیم بالایی ایجاد شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا