اخباربانک و بیمهخودروویژه ها

سایپاسیتروئن متبرک به شهید گمنام شد

آیین تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت سایپاسیتروئن روز 28 آذرماه در این شرکت برگزار شد.

به گزارش صنعت کار – محمد‌رضا رهواردارزاده مدير حوزه مديريت و مشاور اجرائي مديرعامل سایپاسیتروئن گفت: مراسم تشييع و تدفين پيکر شهيد گمنام دفاع مقدس به همت مجموعه مدیریت شرکت سایپاسیتروئن و پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر(عج)، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کاشان، کمیته خادمین شهدا و کنگره شهدای شهرستان کاشان برگزار شد و پيکر مطهر شهيد 23 ساله گمنام که در عمليات والفجر10 منطقه بانی‌بنوک به درجه شهادت رسیده و توسط گروه تفحص شهدا شناسايی شده بود با حضور پرشور و اشتیاق مردم به ویژه مسئولین کشوری و لشکری، بسیجیان، خانواده شهدا، مدیرعامل و کارکنان اين شرکت، تشييع و تدفين شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان در سخنانی با اشاره به اینکه شهدا از ما خواسته‌ها و انتظاراتی دارند، گفت: تبعیت از ولایت، پیام شهدا است.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کاشان گفت: تدفین شهید گمنام در شرکت سایپاسیتروئن فرصتی برای ایمان و انس با شهدا، تقویت آموزه‌های دینی مثل نماز اول وقت و رعایت موازین دینی در عرصه کار و فعالیت اقتصادی است.

او در سخنان خود به جایگاه شهدا از منظر قرآن و عترت اشاره کرد و افزود: براساس روایات دینی وقتی شهید عاشق خداوند می‌شود و خدا نیز عاشق او می‌شود و این جایگاه رفیعی است زیرا کسی که دنبال خدا باشد، او را پیدا کند عاشق او شود، خدا نیز عاشق او می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کاشان، پایبندی به آرمان‌ها و حفظ انقلاب، حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را مهمترین خواسته و انتظار شهدا دانست.

سیدمحمدرضا موسوی مدیرعامل سایپاسیتروئن نیز در پیامی گفت: خداوند را شاکریم که در ایام عزای شهادت حضرت زهرای مرضیه(سلام‌الله‌علیها) هدیه‌ای از جنس نور و عشق، از آسمان برایمان به ارمغان آورد و برای مجموعه سایپاسیتروئن بسی افتخار است که میزبان این شهید گمنام بوده تا بتواند با تأسی به راه و منش آن مجاهد شهید در عرصه تولید و اقتصاد، مجاهدتی دیگر کند.

در ادامه پیام آمده است: میزبانی از این شهید والامقام برای مجموعه شرکت سایپاسیتروئن در منطقه کاشان، منشأ خیر و برکت است و با وجود این شهید عزیز روحیه تلاش و کوشش در بین کارکنان، مضاعف خواهد شد.

اين مراسم که به طور مستقیم از سیمای رسانه ملی پخش می‌شد با اجرای محمدرحمان نظام‌اسلامی آغاز شد و با مداحی و نوحه‌سرايی مهدی سلحشور و حاج‌عبداله بیدی و ذکر مصيبت اهل‌بيت و گرامیداشت شهدا به پايان رسيد.

بر اساس این گزارش مرحله اول احداث يادمان شهيد گمنام در مکانی با شرایط مناسب در این شرکت و با تأييد بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس توسط واحدهای مجموعه شرکت سایپاسیتروئن طی يک اقدام جهادی آماده‌سازی شد.

خاطرنشان می‌شود قبل از تشييع و تدفين پيکر شهيد گمنام در شرکت سايپا سیتروئن، مراسم‌های وداع و تشییع با حضور گسترده جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا