اخباربرترخودرو

وانت تیگارد L7 پلاس رونمایی شد +عکس 

وانت تیگارد L7 پلاس در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار صنعت کار، هرچند پیش از این دیار خودرو از عرضه این پیکاپ خبر داده بود اما براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است این خودرو با برند تیگارد به بازار عرضه شود.

سانیار موتور به دنبال آن است تا نسخه اتوماتیک این خودرو را با امکانات ببشتر و پیشرانه قوی تری عرضه کند چرا که نسخه گیربکس دستی آن با سطح امکانات کمتری رونمایی شده است.

در حال حاضر نسخه دستی این پیکاپ از یک پیشرانه 2.4 لیتری تحت لیسانس میتسوبیشی با 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که مناسب استفاده‌های کاری خواهد بود. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. این پیکاپ 5,341 میلی‌متر طول، 1,885 میلی‌متر عرض و 1,845 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 3,230 میلی‌متر است. اتاق بار L7 پلاس هم 1,530 میلی‌متر طول و 1,620 میلی‌متر عرض دارد.

رینگ 17 اینچی آلومینیومی، فرمان هیدرولیک، سیستم کنترل پایداری، دو ایربگ، سیستم پایش باد تایرها، دی لایت، قفل مرکزی با ریموت، بلوتوث، سنسور پارک عقل، سیستم تهویه الکترونیکی و تنظیم برقی آینه های جانبی بخشی از امکانات این خودرو در نسخه دستی هستند.

به گفته مدیران این شرکت این پیکاپ از اسفند امسال با قیمتی در حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان توسط سانیار موتور و با برند تیگارد به بازار عرضه خواهد شد و در ادامه نیز عرضه نسخه اتوماتیک آن از اردیبهشت سال آینده به‌صورت فول آپشن با پیشرانه 2 لیتری توربو راهی بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا