اخبارچند رسانه ایگوناگونویژه ها

4 ایده تضمینی برای جذب بازیدکنندگان در نمایشگاه

به گزارش صنعت کار، سالن نمایشگاه ها پر از صدها غرفه نمایشگاهی هستند که همه به دنبال جلب توجه بازدیدکنندگان اند. هر کسب و کاری با هدف جلب تعداد زیادی بازدیدکننده در نمایشگاه شرکت می کند و سعی می کند تا از راه های مختلف خود را مرکز توجه قرار دهد.

پس سئوالی که مطرح می شود این است که در این دنیای رقابتی چگونه می توانید غرفه نمایشگاهی خود را از میان رقبا برجسته کنید؟ چگونه می توانید بازدیدکنندگان را به سمت غرفه خود جلب کنید؟

شما با داشتن یک غرفه نمایشگاهی خلاقانه می توانید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنید. برای داشتن غرفه نمایشگاهی که توجه همه را به خود جلب کند، نیاز است که طراحی غرفه شما خاص و خلاقانه باشد. پیشرو پیشگام می تواند به شما کمک کند تا خاص ترین طراحی غرفه را داشته باشید.

اگر به نکاتی که به شما می گوییم توجه کنید، نشان دادن خود در میان جمعیت زیاد نمایشگاه ها کاری غیرممکن نیست. راه های بی شماری وجود دارد که می توانید نه تنها غرفه نمایشگاهی خود را بهتر کنید، بلکه از رقبای خود نیز بهتر باشید. بهترین قسمت این است که بدون هزینه ای اضافه می توانید راه کارهایی که ما به شما می گوییم را انجام دهید.

با سال‌ها تجربه در ساخت هزاران غرفه نمایشگاهی سفارشی، پیشرو پیشگام چند راه ساده به شما می گوید تا کمک کند که بدون هیچ هزینه اضافه ای و تنها با انجام یک سری نکات و تغییرات غرفه خود را در نمایشگاه امسال برجسته کنید.

1.انتخاب رنگ های جذاب و خاص

در طراحی غرفه نمی توانید تاثیر رنگ غرفه را نادیده بگیرید. اگر ترکیب بندی رنگ غرفه نادرست باشد، بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به غرفه شما جذب نمی شوند، اما اگر از رنگ بندی و تم رنگی درستی استفاده کنید به شناخت برند شما کمک می کند و بازیدکنندگان را ترغیب می کند تا وارد غرفه شما شوند.

متاسفانه بیشتر افراد و کسب و کارها می خواهند که از رنگ های سازمانی برند خود در طراحی غرفه نمایشگاهی استفاده کنند. ما، پیشرو پیشگام، به عنوان شرکتی که سال هاست در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی فعالیت می کند، به شما پیشنهاد می کنیم که همیشه به دنبال استفاده از رنگ های سازمانی برند خود نباشید. این به این معنا نیست که رنگ های برند شما زیبا نیستند، ولی باید به این موضوع توجه کنید که این رنگ ها برای کارت ویزیت، لوگو و سربرگ ها طراحی شده اند و مناسب بافت و رنگ کاغذ هستند ولی همین رنگ ها اگر در غرفه سازی مورد استفاده قرار بگیرد، ممکن است رنگی مرده به حساب بیاید و توجه بازدیدکنندگان را جذب نکند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای غرفه نمایشگاهی خود، از رنگ سیاه ( نماد قدرت)، رنگ نارنجی ( نماد اشتیاق و انرژی)، رنگ بنفش ( نماد ثروت، دانایی و موفقیت)، رنگ آبی ( نماد اعتماد و امنیت) و رنگ قرمز ( بهترین انتخاب برای جلب توجه) استفاده کنید.

در نمایشگاه پیش رویتان، یک ایده خلاقانه برای طراحی غرفه نمایشگاهی خود داشته باشید و با استفاده از رنگ های مناسب آن را به بهترین نحو به نمایش بگذارید. بهترین کار این است که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید که به طراحی مسلط است و روانشناسی رنگ ها را می داند. پیشرو پیشگام با تیم مجرب طراحی خود در کنار شماست تا بهترین غرفه نمایشگاهی خود را داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر غرفه شما مربوط به یک محصول غذایی لبنی است، می‌توانید غرفه خود را به شکل یک انبار نشان دهید و از رنگ های آبی یا سبز در غرفه خود استفاده کنید.

2. غرفه نمایشگاهی خلاقانه اما ساده

بعضی از کسب و کارها فکر می کنند هرچه غرفه خود را بیشتر با بنرها و طرح های پیچیده پر کنند باعث جلب توجه بیشتر می شود اما این کاملا نتیجه عکس دارد، باعث می شود مردم از غرفه نمایشگاهی شما دور شوند.

در طراحی غرفه خود به اندازه از بنرهای گرافیکی استفاده کنید و سعی کنید غرفه نمایشگاهی خود را ساده اما خلاقانه نگه دارید. در بنرها و تبلیغات خود تمرکز را بر روی تعداد نگذارید، تمرکز را بر روی این بگذارید که از فاصله ی دور خوانایی کافی را داشته باشد و مشخصات و اطلاعات شما را به خوبی پوشش دهد.

استفاده درست از بنرهای تبلیغاتی مانند یک کارت دعوت عمل می کند که بازدیدکنندگان را به دیدن غرفه شما دعوت می کند.

3.نورپردازی را فراموش نکنید

از نورها غافل نشوید! نورپردازی عامل مهمی است که می تواند به شما کمک کند غرفه خود را بیشتر نشان دهید. هنگامی که نورها به یک شیوه منحصر به فرد استفاده شوند، می توانند شما را از غرفه های اطرافتان متمایز کند.

می توانید از نورپردازی موضعی برای قسمت محصولات یا خدمات خود استفاده کنید، همچنین می توانید از  نورپردازی رنگی یا متحرک برای ایجاد جلوه های بصری استفاده کنید. البته حواستان باشد که نورپردازی شما به نوع طراحی و رنگ غرفه اتان بیاید و باعث شلوغی و آشفتگی نشود.

شما می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و ما به شما کمک می کنیم تا نورپردازی مناسب برای غرفه نمایشگاهی خود را انتخاب کنید.

4.از گیاهان استفاده کنید.

گیاهان می توانند بخشی از غرفه نمایشگاهی شما باشند که اغلب غرفه سازان به آن توجه نمی کنند. قراردادن گیاهان حس آرامش را منتقل می کند و باعث می شود در شلوغی و ازدحام نمایشگاه ها، بازدیدکنندگان به غرفه شما جذب شوند.

سعی کنید از گیاهان جذاب در ورودی غرفه نمایشگاهی خود استفاده کنید. این کار همچنین می‌تواند غرفه نمایشگاهی شما را به نظر دیدنی و جذاب تبدیل کند.

کلام آخر

اگر قصد دارید در نمایشگاه شرکت کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای غرفه سازی خلاقانه و نوآورانه، شرکت غرفه سازی پیشرو پیشگام است. تیم پیشروپیشگام با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی، با استفاده از تجربه و دانش خود، غرفه‌ای برای شما طراحی می‌کند که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و پیام شما را به بهترین نحو منتقل کند.

ما با استفاده از تجهیزات و فناوری های روز دنیا، غرفه هایی با استحکام و ایمنی بالا می سازیم که در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت نصب می شوند. همچنین، برای شرکت هایی با بودجه محدود، خدمات اجاره تجهیزات غرفه نمایشگاهی را نیز ارائه می دهیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا