اخباربرترخودرو

پای آئودی تمام برقی به ایران باز شد +تصاویر

شرکت نادین خودرو با رونمایی از آئودی Q4 e-tron فصل جدیدی در بازار خودروهای تمام برقی در ایران را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار صنعت کار، شرکت نادین خودرو به تازگی از محصول وارداتی جدید خود با نام آئودی Q4 e-tron رونمایی کرد تا بازار خودروهای تمام برقی در ایران بیش از پیش جذاب شود. تا امروز تنها شاهد رونمایی از خودروهای برقی چینی بودیم و حالا یک محصول اروپایی با استانداردهای روز دنیا و طراحی پیشرفته وارد این بازار شده است. نادین خودرو با رونمایی از این محصول جذاب آلمانی گام بلندی در بازار وارداتی های کشور برداشته است.

آئودی Q4 e-tron دارای طراحی جذاب در بدنه با خطوط زیبا و همچنین طراحی کابین ساده اما مجهز به آخرین فناوری های روز هست. طراحی داخلی این خودرو در عین سادگی می تواند رقبای چینی خود را کنار زده و فرم 6 ضلعی و جذاب فرمان آن حس تازه ای را به راننده القا می کند. همچنین این خودرو بر پایه شاسی MEB که توسط فولکس واگن طراحی شده، قرار گرفته است.

این خودرو در سه تیپ ساخته و به بازار جهانی عرضه شده است اما نسخه ای که مجوز حضور در کشور را گرفته نسخه ای قدرتمند از این خودرو است که با موتور الکتریکی که توان خروجی 204 اسب بخار نیرو و 310 نیوتون متر گشتاور تولید می کند، عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

آئودی Q4 e-tron از یک باتری 84 کیلووات ساعتی ساخت شرکت FAW چین استفاده می‌کند که در شرایط مناسب، برد حدود 605 کیلومتر برای مدل وارداتی به کشور و 560 کیلومتر برای مدل بالاتر را به ارمغان می‌آورد. این برد قابل قبول، نگرانی‌ها در زمینه محدودیت مسافت را تا حد زیادی برطرف می‌کند. این خودرو در شارژ معمولی و با برق شهری، طی ۱۲ ساعت شارژ کامل خواهد شد و همچنین از حالت فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند.

با حضور آئودی Q4 e-tron در بازار کشور می توان منتظر رقاب جذاب تری میان کراس اوورهای برقی در بازار باشیم. البته هنوز زمان و قیمت عرضه این خودرو به طور کامل اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا