اخباربانک و بیمهویژه ها

در زمینه شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان؛ امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت شناسا و دانشگاه تربیت‌ مدرس

به گزارش صنعت کار، بر اساس این خبر، تفاهم نامه همکاری در زمینه شناسایی، ارزیابی و جذب شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای سرمایه‌گذاری خطرپذیر توسط شناسا، شناسایی نخبگان برای عضویت و همکاری در زمینه مدیریت شرکت‌های تحت پوشش این شرکت، به اشتراک‌گذاری زیرساخت‌ها و فرصت‌های رشد و ارتقاء توانمندی‌ها برای دو طرف، مشارکت در شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان جدید و انتقال تجربه در زمینه‌های مختلف اعم از برگزاری رویدادهای آموزشی و ترویجی، بین حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا و محمد تقی احمدی به نمایندگی از دانشگاه تربیت مدرس به امضاء رسید.

در این رویداد، دکتر ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا، ضمن اشاره به موضوع رویداد که نوآوری و ارزش‌آفرینی است گفت: موضوع این گردهمایی، نوآوری و ارزش‌آفرینی است و بحثی که محوریت پیدا می‌کند اراده و علاقه ای است که افراد ارزش آفرین و کارآفرین دارند. گرایش جدی در کشور ما به ارزش‌آفرینی بر مبنای نوآوری و خلاقیت اتفاق افتاده است.

وی با بیان این مطلب که زنجیره ارزش ، پیش شتابدهی، شتابدهی، پسا شتابدهی و سرمایه‌گذاری جسورانه در مجموعه شناسا پیاده سازی شده‌است، مطالبی را در خصوص علاقه‌مندی بیشتر شناسا به برخی حوزه‌ها اعم از سلامت دیجیتال، تجهیزات پزشکی، کاربردهای تشخیصی و درمانی و حوزه های بیوتکنولوژی، سبک زندگی، ادتک و کیدتک مطالبی ارائه کرد.

در این رویداد همچنین سیدحمیدرضا علوی معاون رشد و شتابدهی شرکت شناسا، به تشریح ویژگی‌ها،‌ نکات کلیدی، خدمات و زیرساخت‌هایی که برای رشد یک کسب و کار نوآورانه، در تریگ‌آپ در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرد پرداخت.

در بخش پایانی این رویداد، ‌یک نشست تخصصی با حضور استارتا‌پ‌های تله طب، 3D Fast، لینک اپ و ابر آروان که همگی از استارتاپ‌های تریگ‌آپ بوده‌اند، برگزار شد. در این نشست صمیمانه، مدیران این استارتاپ‌ها در خصوص تجربیات خود در شکل‌دهی استارتاپ خود و نحوه همکاری با شتابدهنده تریگ آپ، سرویس‌ها و خدمات دریافتی از یک شتابدهنده توضیحاتی ارائه دادند. ارائه این تجربیات و داستان مسیر موفقیت آنها با هدف آشنایی مخاطبان رویداد که قصد برنامه‌ریزی و راه‌اندازی کسب و کار خود را در این اکوسیستم دارند صورت گرفت. برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بخش پایانی این پنل بود.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا