اخباربانک و بیمهگوناگونویژه ها

فاینکس ۲۰۱۹ ؛ نمایش یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی

به گزارش صنعت کار، ولی نادی قمی اظهار کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  امکانی ویژه برای بیان آخرین دستاوردهای بخش مالی اقتصاد و به نمایش گذاشتن یکپارچگی و همسویی نهادهای مالی در جهت ارایه خدمات به بخش واقعی اقتصاد و پیشرفته کردن اقتصاد کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد ایران در این حوزه های سه گانه با حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی به ویژه استارتاپ ها برپا می‌ شود، افزود: فاینکس ۲۰۱۹ فرصتی است تا  هم خدمات فعلی این شرکت ها در معرض دید عموم قرار گیرد و هم نوآوری های آتی  معرفی شود.

مدیرعامل تامین سرمایه نوین ادامه داد: نگاهی به عملکرد برگزار کنندگان این نمایشگاه نشان می دهد ، تجربه و پشتوانه بیش از ۱۰ سال برگزاری ، امروز این رویداد را به عنوان مهمترین رویداد مالی کشور در قله نگاه فعالان این بازارهای سه گانه در سطح منطقه نشانده و به همین خاطر طبیعی است که مشارکت فعال کارشناسان  و متخصصان بازار مالی را به همراه داشته باشد.

نادی قمی ، الگوبرداری از شرکت های موفق خارجی و تسهیل ارتباطات بین المللی در صورت امکان، ارتقای سواد مالی، افزایش ارتباط و آگاهی مردم از بازار مالی  و  آموزش و فرهنگ سازی از طریق برپایی غرفه های تخصصی و کارگاه های آموزشی را از جمله اهدافی دانست که همواره در دستور کار نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بوده و امسال نیز انتظار می رود با قوت بیشتر  دنبال شود .

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) از دوم تا پنجم اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانیhttp://iranfinex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا