اخبارچند رسانه ایصنعت و معدنگوناگونویژه ها

برخی استارتاپ‌ها هفته‌ای ۱۰ درصد رشد می‌کنند

به گزارش صنعت کار، سورنا ستاری دقایقی قبل در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه گفت: بانکداری از بین نخواهد رفت اگرچه شکل ظاهری بانکداری در حال تغییر است و بانک‌ها باید به فین تک ها بیشتر وارد شوند و بیمه‌ها نیز باید به این فرآیند بپیوندند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: فین تک در حوزه بیمه یک کار جدید است و باید فناوری و نوآوری را مدنظر قرار داد؛ البته زیرساختهای نو باید در این حوزه به کار گرفته شود، این در حالی است که روی افراد، مغز و دانش باید تمرکز کرد و هم اکنون بیش از شش هزار استارتاپ داریم که در ٤ سال قبل ایجاد شده‌اند.

وی افزود: تابلوی دانش بنیان در بورس و فرابورس نصب شده و صندوق‌های خطرپذیر نیز در این رابطه فعال است. نمی‌توان با وام ایجاد اشتغال کرد. استارتاپ با سرمایه گذاری خطرپذیر توسعه می‌یابد و با وام کاری از پیش نخواهد برد.

به گفته ستاری، با شکستن شیشه شرکتهای استارتاپی نمی‌توان کاری از پیش برد؛ این شرکت‌ها رشد کرده و رو به پیروزی خواهند رفت. تنها راه این است که توسعه استارتاپها را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه استارتاپ هایی داریم که هفته‌ای ده درصد رشد می‌کنند؛ گفت: با اتفاقات خوبی که در بورس رخ داده است و تابلوی شرکت دانش بنیان که راه اندازی شده است، رشد خوبی در این حوزه را انتظار داریم. اگر می‌خواهید جوانان در کشور بمانند، باید روی آنها سرمایه گذاری کرد.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا