اخبارخودروراه و ساختمانویژه ها

اختصاص تایر تشویقی به کامیونداران حمل کننده کالای اساسی/ کمبود تایر از طریق تولید داخل تامین می‌شود

به گزارش صنعت کار، عبدالهاشم حسن‌نیا در خصوص نحوه توزیع لاستیک به کامیونداران بیان کرد: در برخی از انبار‌ها انباشت لاستیک وجود داشته که به صورت سیستماتیک این لاستیک‌ها را توزیع کرده‌ایم و حتی در برخی از مسیر‌ها مانند بندر امام خمینی (ره) هم برای کامیون‌دارانی که اقدام به جابه‎جایی کالا‌های اساسی می‌کردند به صورت تشویقی لاستیک در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: طبق گزارش‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته از صنف کامیون‌داران مشخص شده است که هم‌اکنون در حوزه توزیع لاستیک به کامیون‌داران مشکل چندانی وجود ندارد و خوشبختانه از طریق تولید داخل و همچنین واردات مشکل کمبود لاستیک برطرف شده است.رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: در برخی از مناطق و شهرستان‌ها که با کمبود لاستیک مواجه بودیم ظرف یکی، دو ماه آینده این مشکل کمبود هم برطرف می‌شود و روال عادی بین کامیون‌داران ایجاد می‌شود.

حسن نیا با اشاره به توزیع لاستیک تشویقی میان کامیونداران اظهار کرد: به دلیل آنکه میزان دمای هوا در بندر امام خمینی (ره) بسیار بالا بوده و رانندگان در این مسیر به صورت مستمر تردد می‌کردند بنابراین لاستیک تشویقی در اختیار آن‌ها قرار داده و این فرآیند توزیع هم با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی به مشکل روغن موتور کامیون‌داران هم اشاره کرد و گفت: مشکل روغن چالش جدید رانندگان است که از یک سو با افزایش قیمت مواجه شده و از سوی دیگر و در برخی از مناطق با مشکل توزیع مواجه شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: شرکت‌های تولیدکننده هم برای توزیع روغن قول داده‌اند که با کامیون‌داران و شرکت‌های حمل و نقل هماهنگی لازم را داشته باشند و به زودی مشکل توزیع روغن در تمامی استان‌ها برطرف می‌شود.

حسن‌نیا خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق مانند استان خوزستان و بندر امام این روغن‌ها به صورت دسته دوم و سوم به کامیون‌داران می‌رسید که خوشبختانه با هماهنگی شرکت‌های تولیدکنندگان توزیع این روغن به صورت مستقیم از طریق خود سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص می‌یابد.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا