اخباربانک و بیمهتاپویژه ها

بیمه آسیا60ساله شد

به گزارش صنعت کار، این شرکت بیمه ای به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه، برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، همواره نقش پررنگی داشته و با رعایت اصول بیمه گری و مشتری‌ مداری، توانسته با بهره گیری از دانش فنی و پرهیز از رقابت ناسالم، خدمات مطلوب و شایسته ای به بیمه‌گذاران خود ارائه دهد. طی سال‌های اخیر اقتصاد کشوربا افت و خیزهای مختلفی مواجه بوده ،اما بیمه آسیا در این دوران‌ متلاطم همواره در صحنه بوده و به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه ای کشورتوانسته نقش خود را در صنعت بیمه واقتصاد کشور به خوبی ایفا کند.

یکی ازاتفاقات مهمی که درسال97 برای شرکت بیمه آسیا رخ داد،تغییرمدیرعامل این شرکت بود ودر نتیجه این جوانگرایی،مسعود بادین معاون فنی سابق بیمه‌‌ای اموال که تجربه تصدی پست‌‌های مختلف در سرپرستی‌ها و شعب و از جمله ریاست شورای فنی بیمه‌ آسیا را در کارنامه خود داشت،به جای ابراهیم کاردگرسکان هدایت این شرکت را به عهده گرفت.

نگاهی به عملکرد مالی شرکت بیمه آسیا درسال97 نشان می دهد این شرکت در مسیر خوبی قرارگرفته و حکایت از افزایش درآمد آن دارد. تولید حق بیمه دراین شرکت بیمه ای در سال 97 بالغ بر373،44 میلیارد ریال بوده که با درنظرگرفتن الگوی اصلاح ساختار پورتفوی بیمه ای، نسبت به سال 96، 27 درصد رشد داشته است. همچنین این شرکت توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر بیمه ای تثبیت کند و ضمن حضور درمناسبات اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی پاسخگوی ذینفعان خود نیز باشد.

بیمه آسیا به عنوان یک شرکت قدیمی، توانسته ضمن حفظ سهم خود از بازار به میزان ده و دو دهم درصد، پیشتاز شرکت‌های خصوصی بیمه باشد وامید است روند رو به رشد سهم این شرکت ازصنعت بیمه کشور در سال 98 بیش از پیش ادامه داشته باشد وبامدیریت جدید سهم بیشتری از بازار بیمه را به خود اختصاص دهد. اين شـركت رتبه اول تولید و سهم بازار را در میان شـرکّتهای بیمه خصوصی کشور دارا است. بيمه آسيا با بیش از2400 نفر نیروی انسانی متخصص، باتجربه و متعهد وبا بيش از نيم قرن فعاليت درعرصه صنعت بيمه يكي از صد شركت برتر و بسیار معتبر در داخل و خارج ازكشور است .همچنين براساس گزارش اخير بيمه مركزي، بيمه آسيا در بين شركتهاي بيمه حائز رتبه يك (سطح 1) از نظر سطح توانگري مالی است. و دومين شركت بيمه مستقيم در نگهداري ريسك و قبول بيمه اتكائي در كشور محسوب مي شود . بیمه آسیا دراجراي ماموريت و براي تحقق چشم انداز خود به ارزش هاي تامين رضايت ذينفعان،پايبندي به اصول اخلاق حرفه اي،ارائه خدمات سريع و آسان معتقد است .

توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا یکی از ویژه گی های برتر این شرکت در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور بود که به واسطه آن، توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد. بیمه آسیا در کنار بیمه‌گری به ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود تمرکز دارد؛ ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور، توزیع نوشت‌افزارهای اختصاصی در مدارس مناطق محروم کشور و حضور فعال در حوادثی چون زلزله و سیل. بیمه آسیا ضمن بررسی سریع پرونده‌های خسارت سیل و زلزله و پرداخت به موقع آن، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود در سیل اخیر با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارزش ریالی بالغ‌بر ۲۵ میلیارد ریال به مناطق حادثه دیده این نقش را ایفا کرد.

 

سید عبدلله میرحسینی

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا