اخباربانک و بیمهویژه ها

اعطای ۲۲۵۰ میلیارد ریال وام روستایی دستاورد مهم دولت در سمنان

به گزارش صنعت کار، مهدی صمیمان افزود: در ۲ سال گذشته بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق سامانه کارا به روستاییان استان سمنان اعطا شد.

وی خاطر نشان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه ۴۵۰ میلیارد ریالی با بانک‌های عامل برای اعطای تسهیلات به روستاییان سمنان از دستاوردهای ماندگار دولت تدبیر و امید در استان سمنان در یکسال گذشته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه ارایه این میزان تسهیلات در بخش روستایی سمنان در ۲ سال گذشته بی‌نظیر است، گفت: اجرای این طرح در استان براساس آمار به توسعه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شده است.

صمیمیان اضافه کرد: روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸ نمایشگاه توانمندی بخش روستایی کشور در محل نمایشگاه دایمی تهران برگزار می شود که نتایج ارایه تسهیلات ارایه شده در این نمایشگاه به مردم و مسئولان گزارش می شود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ۲۰۰ متر مربع فضا در اختیار بخش روستایی استان سمنان قرار دارد که ۵۰ مترمربع به صورت خانه روستایی و ۱۵۰ متر مربع برای معرفی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی و صنایع دستی استان طراحی می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان افزود: حمایت از مشاغل روستایی در راستای تحقق شعار سال در سمنان در دستور کار قرار دارد و در سال‌های آینده با خدمات ارایه شده شاهد توسعه روزافزون در روستاهای استان خواهیم بود.

سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا