اخبارخودروویژه ها

کارت اشتراک امدادسیار راهکاری برای تسهیل امداد/ بسته شدن راه امداد خودروهای تقلبی توسط شرکت امداد خودرو ایران

به گزارش صنعت کار، توقف خودرو  در میانه راه به علت نقص فنی یکی از اتفاقاتی است که کم و بیش همه رانندگان با آن مواجه شده اند. در این میان اگر این مشکل در جاده های بین شهری رخ دهد نگرانی را برای رانندگان و سایر سر نشینان بیشتر می کند. این نگرانی از زمانی که آمار تعداد امدادخودروهای تقلبی در کشور رو به فزونی رفت نیز شدت یافته و رانندگان را برای تماس با یک امدادخودروسیار معتبر و واقعی سردرگم می کند.

متاسفانه شرکتهای متفرقه و غیر مجاز همواره با سو استفاده از نام امداد خودرو تلاش می کنند تا پولی به جیب بزنند و در تماسهای تلفنی با مالکین خودروها سعی بر کسب درآمد غیرمتعارف دارند.

این کلاهبرداران در بیشتر مواقع با دادن وعده های دروغین و با جلب اعتماد مردم و با استفاده از نام های مشابه امدادخودروهای معتبر سعی می کنند تا به کار خود رسمیت بدهند . این موضوع  تشخیص امدادخودروهای واقعی از غیر واقعی برای مردم دشوارتر کرده است.

اما  شرکت امداد خودرو ایران زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارائه خدمات سیار و امدادی به خودروهای سواری که  طی 20 سال گذشته در سراسر کشور بصورت شبانه روزی فعالیت داشته تلاش کرده است  تا امر امداد خودرو  را برای مردم آسان تر و از فریب خوردن مردم توسط امداد خودروهای تقلبی جلوگیری کند.

مجموعه خدمات پایه ای این شرکت تحت عنوان اشتراک امدادسیار با قیمت 154 هزارتومان برای همه محصولات سواری گروه صنعتی ایران خودرو به فروش می رسد.

از جمله مزایای این اشتراک می توان به پاسخگویی 24 ساعته و راه اندازی تلفنی از طریق تماس با 096440 اشاره کرد.

همچنین حمل رایگان خودرو متوقف بطور نامحدود برای مشتریان انجام خواهد شد. انتقال رایگان سرنشینان خودرو در جاده های بین شهری نیز یکی از خدماتی است که شرکت امداد خودرو ایران نیز به انجام آن مبادرت می ورزد.

اعزام رایگان امدادگر بصورت شبانه روزی جهت خدمات امدادی در سراسر کشور یکی دیگر از خدمات این شرکت است.

همچنین اجرت و  هزینه قطعه تعمیرات امدادی در بازه گارانتی رایگان و در بازه غیر گارانتی طبق تعرفه شرکت ایساکو برای مشتری محاسبه می شود.

اگر خودرویی هم  به دلیل اتمام سوخت در میان راه متوقف شده باشد سوخت خودرو در محل توقف مشتری با دریافت هزینه بنزین برای مشتریان تامین می شود.

همچنین تنظیم باد چرخ و پنچر گیری در محل  تامین و تعویض رینگ و لاستیک زاپاس ( سایز 14 و 15 ) طبق تعرفه برای مشتریان توسط نیروهای امداد انجام می شود.

مشتریان محترم می توانند جهت خرید اشتراک امداد سیار از طریق تماس با 096440 زیر کلید 3 و همچنین وب سایت www.096440.ir  اقدام نمایند.

 

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا