برگزیدهصنعت و معدنگوناگونویژه ها

امنیت و آسایش کشور را مرهون خون شهدا هستیم/ خدمت رسانی به ارباب رجوع ، باید اولویت کارکنان سازمان حمایت باشد

به گزارش صنعت کار،و به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ؛ مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با رویکرد بزرگداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور معاون وزیرصنعت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، معاونین ، اعضای هیات مدیره ، مدیران کل ستادی و جمعی از کارکنان و نیز با عطر حضور یک شهید گمنام روز دوشنبه 8 مهرماه سال جاری در نماز خانه این سازمان برگزار شد.

عباس تابش در مراسم وداع با پیکر این شهید گمنام، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، در سخنانی گفت: سلام من به شهدای صدر اسلام تاکنون، سلام من بر شهیدان جنگ تحمیلی و سلام و درود من بر این شهید گمنام ، شهیدی که این مراسم با عطر آن مزین گشته است. این شهدا انسان‌هایی بودند که با خدا معامله کردند وبرای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان بدون هیچ چشم داشتی از جان خود گذشتند.

وی در ادامه به نقل خاطره ای از شهید مختار علی اسدی پرداخت و تصریح کرد: مادر شهید اسدی 24 سال چشم انتظار نشانی و خبری از فرزند شهیدش ماند و بالاخره با چشم انتظاری از دنیا رفت.

معاون وزیر صمت ؛ با تأکید بر پاسداشت مقام والای شهدا و نقش آنها در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی و هم چنین لزوم تکریم خانواده این عزیزان و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، حفظ ارزش های ایثار و شهادت را از ضروریات جامعه اسلامی دانست .

تابش تصریح کرد : رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین افتخار برای جامعه به شمار می‌روند و سندی از تاریخ افتخارات این مرزوبوم در دفاع از کیان اسلامی هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به گفته‌های حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی درباره تقدم حق الناس بر حق الله گفت : باید تلاش کنیم تا در کشورمان که دایه دار و پرچمدار دار امام حسین (ع) و ائمه اطهار است همواره رعایت حق الناس از اوجب واجبات باشد.

رییس سازمان حمایت ابراز داشت : با توجه به اینکه ارایه خدمت به مردم از واجبات است امیدوارم همکاران این مجموعه در خدمت رسانی بی منت به ارباب رجوع ، مصرف کننده ، تولیدکننده و …. این مهم را به بهترین شکل ممکن در عرصه عمل تحقق بخشند.

ایشان با یادآوری مظلومیت شهدا به ویژه شهدای گمنام ، متذکر شد : اگر ما قدر این عزیزان را ندانیم و در ترویج فرهنگ انقلابی کوتاهی کنیم، از آن هدف غایی انقلاب فاصله گرفته‌ایم و این ظلم است پس باید این فرصت را مغتنم شمرده تا جایی که جان در بدن داریم، شبانه‌روز کار کنیم و راه شهداء را پرقدرت ادامه دهیم.

وی امنیت و آسایش امروز جامعه را مرهون خون این عزیزان دانست و ادامه داد : شهدا برای نظام سرمایه‌ عظیم و ارزشمند هستند و باید قدردان ایثارگری و فرهنگ شهادت‌طلبی آنان و نیز صبر و تحمل خانواده آنان باشیم ، این شهدا در اصل تداوم دهنده انقلاب و نظام اسلامی هستند و ما نیز باید راه این بزرگ مردان را تداوم ببخشیم.

معاون وزیر صنعت در خاتمه خاطر نشان کرد : بی نهایت خداوند را شاکرم که توفیق میزبانی یکی از لاله‌های پرپر شده جبهه‌های حق علیه باطل را به ما عنایت فرمود و فضای این سازمان به عطر این میهمان عزیز و گرانقدر معطر شد.

لازم بذکر است ابتدای این مراسم معنوی ، با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه بود.و در ادامه نیز برادر آزاده ، جانباز استاد غنی ، به بیان خاطراتی از «ایستادگی و مقاومت»، «شجاعت و ایمان» و «ایثار و شهادت» رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس و نیز شجاعت های غواصان دریادل پرداخت و رمز موفقیت در جنگ را توسل و معنویت شهدا دانست.

وی خاطر نشان کرد : در جنگ هشت ساله‌، تجارب، خاطرات و سوژه‌هایی اتفاق افتاده که بیان آنها برای همگان می‌تواند بسیار آموزنده و اثرگذار باشد.

در پایان این مراسم نیز پیکر این شهید گمنام بر دوش کارکنان سازمان حمایت تشییع شده و سپس به معراج شهدا انتقال یافت.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا