اخباربانک و بیمهویژه ها

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به هنرمندان

به گزارش صنعت کار به نقل از ایسنا، سقف وام های اعطایی از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ايران ۲۰۰ ميليون ريال بوده است و هنرمندان با معرفي صندوق اعتباري هنر، در سراسر کشور از اين تسهيلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.

همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق اعتباری هنر به منظور تامين و رفع احتياجات ضروري جامعه نويسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان از طريق پرداخت وام هاي قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است.
بانک مهر ایران اعلام آمادگی کرده درصورتیکه صندوق اعتباری هنر در تامين بخشي از منابع همکاري كند، با ايجاد هم افزايي و مشاركت به ميزان معادل منابع صندوق به هنرمندان تسهيلات پرداخت كند.
طبق اعلام روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای برنامه هاي مسئوليت اجتماعي خود، برنامه اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به هنرمندان را اجرا کرده و در اين زمينه همکاري هايي را نيز با وزارت علوم، تحقيقات و فناوري براي اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به دانشجويان، كميته امداد امام خميني (ره) و سازمان بهزيستي براي حمايت از مددجويان ، بنياد بركت براي حمايت از اشتغال روستاييان و بنياد مسكن براي حمايت از مسكن روستايي داشته است.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا