اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

فرصت 3 روزه صادرکنندگان خراسان جنوبی برای ثبت نام در بیست و سومین دوره انتخاب برگزیدگان استانی

به گزارش صنعت کار،الیاس جویبان با بیان اینکه ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه 25 مهرماه ادامه دارد گفت: این سازمان طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مقرر درصدد شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1398 می باشد.

جویبان ادامه داد: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی سازمان توسعه تجارت ایران به آدرس https://e.tpo.ir بخش صادرکنندگان نمونه، شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال را مطالعه و به ‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت ‌نام نمایند.

وی با اشاره به زمان تحویل مدارک مورد نیاز افزود: صادرکنندگان اصل مدارک و مستندات خود را پس از ثبت نام الکترونیکی و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 28 مهرماه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی واقع در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره بازرگانی خارجی تحویل نمایند .

جویبان تاکید کرد: پذیرش مدارک و مستندات توسط دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندکان برگزیده استانی پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص و همچنین پیش از انجام ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر و میسر نخواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 3223674۱ و 32236742 تماس حاصل نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین صادرکنندگان و فعالان اقتصادی که تمایل به حضور در مراسم روز ملی صادرات که در 29 مهرماه در سالن اجلاس سران در تهران برگزار می شود، دارند می توانند تا پایان روز جاری( 23 مهرماه) به نشانی e.tpo.ir ( میز خدمات الکترونیک سازمان توسعه تجارت ایران- بخش ورود و عضویت) مراجعه و پس از عضویت نسبت به اعلام حضور ( در صفحه اول- بخش صادرکننده نمونه – ثبت نام جهت حضور در مراسم روز ملی صادرات ) در این مراسم اقدام نمایند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا