اخباربانک و بیمهویژه ها

رونمايي از سامانه خدمات بانکي براي نابينايان در بانک اقتصادنوين

به گزارش صنعت کار، در آيين رونمايي اين سامانه که با حضور محمد ربيع‌‌زاده معاون کسب‌‏وکار بانک، نمايندگاني از انجمن نابينايان و جمعي از مشتريان نابينا در شعبه ميدان هفت‌‌‌تير برگزار شد، ربيع‌زاده ضمن تبريک روز جهاني عصاي سفيد به نابينايان، جمعيت 180 هزار نفري روشن‌‌دلان کشور را پاره‌‏اي از تن مردم ايران دانست.
او با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در ايفاي مسئوليت‌‏هاي اجتماعي، گفت: بانک اقتصادنوين ارائه خدمات بانکي باکيفيت به آحاد جامعه را رسالت خود مي‌‏داند.
معاون کسب‌‌‌وکار بانک اقتصادنوين ضمن ابراز خرسندي از راه‌‌‌اندازي اين سامانه در آستانه روز جهاني عصاي سفيد، افزود: اميدواريم با توسعه اين خدمت در ساير شعب، زمينه براي دسترسي هم‌‌وطنان روشن‌‏دل به خدمات بانکي بيش‏ از پيش فراهم شود.
در ادامه دکتر علي‏‌اکبر جمالي مديرعامل انجمن نابينايان، ضمن قدرداني از بانک اقتصادنوين، ابراز اميدواري کرد اين سامانه در تمام بانک‏‌هاي کشور راه‌اندازي شود.
در پايان اين مراسم سامانه ياد شده توسط مهمانان نابينا افتتاح شد و برخي از خدمات آن به‌ صورت نمادين مورد استفاده قرار گرفت.
گفتني است سامانه ويژه نابينايان، شامل دو بخش سخت‌‏افزاري و نرم‏‌افزاري است و مانيتور بريل دارد که در فرآيند تبديل، دو خروجي صوتي و بريل به کاريران خود ارائه مي‌‏دهد.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا