اخبارصنعت و معدنویژه ها

تکمیل اطلاعات نقشه فولاد کشور و پیاده سازی نرم افزار واقعیت افزوده

به گزارش صنعت کار، به نقل از ایمیدرو، انجمن فولاد ایران، با توجه به روند تکمیل زنجیره فولاد، به روز رسانی اطلس ملی فولاد ایران را در دستور کار قرار داد.

در این نسخه، مواردی همچون مشخصات و موقعیت جغرافیایی 300 واحد و طرح فولادی با ظرفیت بالا 30 هزار تن، معرفی همه واحدها و طرح های فولادی به تفکیک هر استان و دسته بندی براساس فرآیند تولید و معرفی واحدهای فولادی در نرم افزار شامل اطلاعات عمومی و تخصصی درج شده است.

همچنین در نسخه جدید اطلس ملی فولاد، آخرین آمار و نمودارهای صنعت فولاد کشور و جهان، موقعیت و ذخایر قطعی و احتمالی معادن سنگ آهن، نقشه زیرساخت های حمل و نقل و معرفی حدود 500 تامین کننده اصلی زنجیره فولاد آورده شده است.

در نرم افزار واقعیت افزوده اطلس ملی فولاد ایران – که بر روی سیستم های عامل اندروید و IOS قابل نصب است- کاربر قادر است علاوه بر دسترسی به اطلاعات واحدهای فولادی کشور، با تنظیم دوربین گوشی بر روی آیکون کارخانه مورد نظر و انتخاب آن، اطلاعات جامعی از آن شرکت مشاهده کند.

شرکت های زنجیره فولاد برای خرید اطلس ملی فولاد ایران می توانند از طریق انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران (88551705-021) اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا