اخبارصنعت و معدنویژه ها

برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی کالا

به گزارش صنعت کار، بهروز اسودی در جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام مصرفی مردم به دلیل افزایش قیمت بنزین وجود ندارد و به کلیه واحدهای صنفی و خدماتی اخطار میشود از هرگونه افزایش غیر منطقی قیمت در حوزه کالا وخدمات جدا” خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی در خصوص تامین کالاها خصوصاً کالاهای اساسی وجود ندارد و دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق اصناف و سازمان صمت مکلف هستند با تشدید نظارت با هرگونه افزایش قیمت ، برخورد جدی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این نشست که بمنظور بررسی اثرات احتمالی افزایش قیمت سوخت بر بازار برگزار شده بود، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار و برگزاری طرح های نظارتی افزود: هرگونه افزایش قیمت کالا در پی افزایش قیمت بنزین سوء استفاده و تخلف است و گشت‌های نظارت و بازرسی در این ایام مانند سایر روزها فعال هستند و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، سطح عرضه و… برخورد می شود.

بهروز اسودی خاطرنشان کرد: بالغ بر 55 نفر در استان سمنان به عنوان بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی فعالیت دارند که وضعیت نرخ کالا وخدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت دار در سطح عرضه را بصورت ویژه و شبانه روز رصد می نمایند و عملکرد واحد‌های صنفی استان سمنان در این ایام را زیر ذره بین خواند داشت.

وی اذعان داشت: مردم عزیز شماره 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را به خاطر بسپارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ،احتکار،عرضه خارج از شبکه ، عرضه ، فروش ونگهداری کالای قاچاق ، فروش اجباری کالا و خدمات، عدم درج قیمت و…. را به این سامانه ارتباطی اطلاع دهند.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا