اخبارصنعت و معدنویژه ها

هیچ افزایش قیمتی در بازار نداریم

به گزارش صنعت کار، ایرج موفق افزود: بعد از اجرای ساماندهی قیمت بنزین، بطور مستمر و روزانه جلسات تنظیم بازار برگزار می شود و به مردم اطلاع‌رسانی کردیم که ذخیره‌سازی کالا در استان اصفهان به میزان کافی انجام شده است.

وی از مردم خواست با آرامش و به صورت عادی خرید کنند، تاکید کرد: افزایش بی‌رویه خرید از سوی مردم موجب افزایش تقاضا و نابسامانی در بازار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به طرح‌های ویژه و اکیپ‌های خاص نظارت بر بازار از سوی بازرسی اصناف، سازمان صمت و تعزیرات حکومتی در بخش‌های مختلف استان، گفت: علاوه بر این سامانه ۱۲۴ فعال است و با افزایش ساعات کار تنظیم بازار استان از ۷ صبح تا ۱۰ شب، این بخش گزارشات کم‌فروشی، گران‌فروشی و … را دریافت می‌کند، همچنین مردم می‌توانند با مراجعه حضوری، شکایت خود را به صورت کتبی به سازمان صمت ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی بازار برخی به دنبال سوءاستفاده هستند، اظهار کرد: در جلسه‌ای با دادستان مرکز استان، بر نظارت بیشتر بازار و مقابله با گران‌فروشی تاکید شد، بنابراین با بازرسی‌های خود به دنبال این هستیم که افزایش قیمتی نداشته باشیم.

موفق ادامه داد: با توجه به مواردی که در جلسه تنظیم بازار کشور و استان مطرح شد ممکن است برخی از کالاها و خدمات متاثر از ساماندهی قیمت بنزین قرار گیرند؛ به عنوان مثال سرویس مدارس، تاکسی‌های تلفنی و پیک‌های موتوری که در این طرح دیده نشده بودند، اکنون سهمیه بنزین آنها لحاظ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص اقدام خودسرانه برخی نانوایان در گرانی نان نیز، توضیح داد: حدود یک ماه پیش بر اساس مصوبه تنظیم بازار کشور قیمت نان ساماندهی شد، اما اواخر هفته گذشته برخی نانوایان در قیمت نان سلیقه‌ای عمل کردند که مصوب کردیم تا روز جمعه تمام نانوایی‌ها باید تابلو قیمت خود را براساس وزن چانه و … نصب کنند.

منبع: شاتا

انتههای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا