اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

همایش تجلیل از صادر کنندگان برتر استان زنجان دی ماه برگزار می گردد

به گزارش صنعت کار، ناصر فغفوری با اعلام این خبر افزود : پروسه انتخاب صادرکنندگان نمونه استان از 16 شهریور ماه در استان آغاز گردید به گونه ای که ثبت نام واحدها از 98/6/16 لغایت 98/7/25 صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا اطلاع رسانی های لازم به واحدهای صنعتی و معدنی استان صورت گرفت و شاخص های عمومی و اختصاصی در سامانه مربوطه قابل بهره برداری بود.

فغفوری یادآور شد : از جمله مهمترین معیار های ارزیابی واحدها ارزش صادرات ، حفظ و توسعه بازار هدف ، بازارهای جدید ، ثبت برند در کشور هدف ، اخذ گواهینامه استاندارد تشویقی و بین المللی ، تبلیغات در سایت های بین المللی ، حضور در نمایشگاههای بین المللی و هیات های تجاری و عضویت در تشکل ها می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به ثبت نام 25 واحد صنعتی و معدنی در استان تصریح کرد : انتخاب متقاضیان منوط به کسب 55درصد کل امتیازات می باشد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان عنوان کرد : نداشتن بدهی بانکی و مالیاتی و بازگشت ارز از گمرک به استان از جمله شرایط انتخاب صادرکنندگان نمونه استان می باشد.

وی افزود : مجری برگزاری این همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی می باشد که با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

فغفوری خاطر نشان ساخت : امسال مراسم تجلیل از واحدهای حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز همزمان با همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزار خواهد شد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا