اخباربرتربرگزیدهراه و ساختمانگوناگونویژه ها

تداوم بارش برف و باران در جاده‌های ۷ استان کشور

به گزارش صنعت کار، مرکز مدیریت راه‌های کشور، در اطلاعیه ای آورده است که برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی الزامی است.

همچنین گزارشی از مه‌گرفتگی در ارتفاعات جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت وجود دارد و جاده‌های هراز و چالوس فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

هم اکنون تردد روانی در جاده‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت گزارش شده است.

بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها، هم اکنون ترافیک سنگینی در جاده شهریار-تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

همچنین ترافیکی نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل کلاک وجود دارد.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌روال عادی درجریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار۲۱۳ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۵درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت‌های ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

 

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا