برتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

تولید محصولات موردنیاز بازار اولویت قرار گیرد/ تجلیل از 18 واحد صنعتی برتر لرستان

به گزارش صنعت کار، محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در آئین تجلیل از صنعتگران لرستان، با اشاره به شرایط سخت تولید در استان، اظهار کرد: امروز از 18 واحد صنعتی برتر استان تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه انقلاب چهارم صنعتی، شاهد تغییر الزامات بازار هستیم، بنابراین بایستی ضمن داشتن تفکری جهانی، به سرعت خود را با این انقلاب وفق دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه سلایق مشتریان طی سال های اخیر متفاوت شده است، افزود: امروزه ارائه اطلاعات به مشتریان جهت تأمین نیازها از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

صفی‌خانی بیان داشت: نیاز بازار از قبل پیش‌بینی شده، بنابراین باید با تعامل دولت، بخش خصوصی، و گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بایستی نیازها را شناسایی و تولید محصولات نیاز بازار اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 180 صنعتگر فعال در استان، تصریح کرد: امروز صنعتگران استان به این اعتقاد رسیده‌اند که بایستی محصولی قابل رقابت در بازار تولید کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت رونق تولید و احیای واحدهای راکد، درصدد هستیم که از ظرفیت واحدهای صنعتی فعال استان نهایت بهره را ببریم.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا