اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

استقرار شبانه‎روزی نیروها و تجهیزات شرکت ملی نفت ایران در کارون

به گزارش صنعت کار، به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، معصومه خنفری دیروز (یکشنبه، یکم دی‌ماه) در جریان بازدید نماینده وزیر نفت و هیأت همراه از مناطق آسیب‌دیده این شهرستان اظهار کرد: پس از بارندگی اخیر، بخش زیادی از مناطق شهرستان کارون زیر آب رفت و شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران در منطقه برای رفع مشکل این مناطق حضوری فعال داشته‌اند.

وی افزود: برخی مناطق این شهرستان را بیش از ۱۱۰ هزار مترمکعب آب فراگرفته بود و ارتفاع آب تا دو متر می‌رسید که خوشبختانه با همکاری شرکت‌های منطقه به ویژه شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران، آب این مناطق در سه روز به سمت رودخانه هدایت شد.

فرماندار شهرستان کارون تصریح کرد: شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران از جمله شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران در کنار ما هستند و نیروها و تجهیزات این شرکت‌ها شبانه‌روزی در منطقه حضور دارند.

خنفری اظهار کرد: در سیل فروردین‌ماه نیز این شرکت‌ها در امدادرسانی به مردم حضوری فعال داشتند و کارکنان، تجهیزات و ماشین‌آلات آنها شبانه‌روز فعال بودند و با کمک‌های آنان روستاهای ما که اکثرشان زیر آب رفته بود از خطر سیلاب نجات پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، در پی بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر تعدادی از مناطق شهرهای اهواز و شهرستان کارون دچار آبگرفتگی شد که با درخواست ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، امکانات و تجهیزات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برای رفع آبگرفتگی‌ها به خدمت درآمد و گروه‌های عملیاتی و ماشین‌آلات در نقاط مختلف شهر اهواز و کوت‌عبدالله مستقر شدند.

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا