اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

اینستاگرام بانک شهر پرمخاطب ترین صفحه مجازی بانک های کشور

به گزارش صنعت کار، حمید رضا عظیمی با بیان این مطلب افزود: این بانک که در گذشته نیز صدرنشین توجه فعالان شبکه‌های اجتماعی در میان بانک‌های کشور بوده است،به تازگی به عنوان پرمخاطب ترین صفحه مجازی شبکه بانکی شناخته می شود.
وی تصریح کرد: این بانک همواره در اینستاگرام، کمپین‌های مختلفی را با اهداف آشنا سازی شهروندان با موضوعات مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و به ویژه بانکی برگزار می کند و توانسته با بیشترین نرخ درگیری در بین صفحات اجتماعی شبکه بانکی، تعامل دوسویه مناسبی را با دنبال کنندگان خود برقرار کند.
عظیمی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای خلق یک ارزش و جایگاه ممتاز از سوی مدیریت ارشد بانک شهر و سایر کارکنان، تصریح کرد: این بانک سالهاست به عنوان مهم ترین حامی مدیریت شهرها در پیشبرد پروژه های عمرانی ، و با دغدغه مندی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی از سوی شهروندان شناخته می شود.
وی ادامه داد: این مهم باعث افزایش محبوبیت بانک شهر در میان اقشار مختلف جامعه و به خصوص در شبکه های اجتماعی شده است؛ به طوری که اخیرا پستی با عنوان “پرسشی در باره حس دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام بانک شهر با دیدن لوگوی این بانک” در صفحه اینستاگرام مطرح شد که در حدود 95 درصد واکنش ها و نظرات به برند بانک، مثبت بود.
مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر تصریح کرد: معتقدیم اعتقاد به نگاه و نظر مشتریان شبکه بانکی و بالاخص شهروندان در تصمیم گیری ها و تدابیر مدیران بانک شهر می تواند به رشد و شکوفایی هرچه بهتر این بانک منجر شود.
عظیمی با قدردانی از حسن توجه شهروندان به عملکرد و اقدامات بانک شهر، ادامه داد:تلاش در شناخت نیاز مخاطبان، اطلاع رسانی و آموزش های شهروندی با محوریت توجه به مسئولیت اجتماعی ، از دلایل مهم افزایش محبوبیت این بانک در میان شبکه های اجتماعی است.علاقه‌مندان می‌توانند شبکه‌های اجتماعی بانک شهر را با نشانی shahrbankofficial@ دنبال کنند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا