اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

آمادگی کامل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین کالاهای اساسی مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش صنعت کار،‌ ایرج حسن پور گفت: تمامی اعضای شورای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس دستور قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی موظف شدند اهتمام ویژه در امر کمک رسانی داشته باشند و همکاری لازم را صورت دهند.

وی افزود: تیم کارشناسی هم تشکیل و به منطقه اعزام گردیده و ضمن بازدید هایی از مناطق سیل زده، نیاز به ارزاق را احصا و در سریعترین زمان ممکن در صدد تامین آن برخواهند آمد.
حسن پور گفت: با توجه به وقوع سیل و نیاز به کالاهای اساسی، جهت توزیع در مناطق آسیب دیده، وزارت صنعت،معدن و تجارت آمادگی کامل جهت تامین کالاهای اساسی را دارد و در این زمینه با قید فوریت و بر اساس مسؤلیت اجتماعی برنامه ریزی کامل صورت پذیرفته است.

وی در ادامه گفت: سهمیه ی کالاهای اساسی ویژه ی ارزاق عمومی از جمله آرد، برنج، گوشت از سوی دستگاه‌های حوزه ی بازرگانی وزارت صمت تخصیص داده شده که در آن مناطق توزیع گردد.حسن پور در پایان گفت: وزارت صنعت،معدن و تجارت با تمام توان در کنار مسئولین دست اندر کار در امر خدمت رسانی و مردم مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خواهد بود و از تمام ظرفیت ها جهت رفع مشکلات استفاده خواهد کرد.

گفتنی است: طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت، ایرج حسن پور به عنوان نماینده ی تام الاختیار ایشان در رفع مشکلات، تامین ارزاق مناطق آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان منصوب گردید.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا