اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

اهداف و برنامه‌های عملیاتی نفت در حوزه اچ‌اس‌یی تبیین شد

به گزارش صنعت کار، به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این نشست دیروز (یکشنبه، ۲۹ دی‌ماه) با حضور مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و نمایندگانی از شرکت‌های تابع برگزار و مسائلی مبنی بر اهمیت ارائه گزارش‌های دقیق درباره اهداف کلان و برنامه‌های عملیاتی سال ۹۹ بررسی شد.

وی در این نشست از مکاتبات انجام‌شده با مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی به‌منظور پیگیری پروژه‌های اچ‌اس‌ایی و پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: در نظر داریم در سال ۹۹ جمع‌بندی اهداف و برنامه‌های عملیاتی شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران به عنوان سندی بالادستی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار گیرد.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران گفت: شرکت ملی نفت ایران در سال‌های اخیر با حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، مباحث اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل را با نگاه ویژه‌ای دنبال و بررسی کرده است.

وی افزود: به‌منظور پرهیز از موازی‌کاری و شتاب در پیشبرد اهداف کلان و برنامه‌های عملیاتی سال ۹۹ شرکت‌ها افزون بر ایجاد همکاری و ارتباط دوسویه مبتنی بر رفع مشکلات اچ‌اس‌یی و پدافند غیرعامل با هدف ارتقای آن در تاسیسات عملیاتی، باید برنامه‌های کاربردی متناسب با نیازهای عملیاتی را تعریف و اجرایی کنند تا بتوان با مدیریت هزینه‌ها و دیگر منابع، بیشترین پیشرفت را به دست آورد.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگانی از شرکت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت و گاز پارس، نفت فلات قاره، مهندسی و توسعه نفت، منطقه ویژه اقتصادی پارس، پایانه‌های نفتی ایران، نفت خزر، بهینه‌سازی مصرف سوخت و مدیریت اکتشاف و معاونت پشتیبانی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا