اخباربرتربرگزیدهراه و ساختمانویژه ها

پیش‌بینی کولاک برف در برخی استان‌ها/ هشدار موج ۳متری در خلیج فارس و دریای عمان+جدول

به گزارش صنعت کار، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب‌شرق ادامه خواهد داشت.

فردا در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است. از اواخر وقت فردا تا اواخر هفته در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در نیمه شرقی و برخی مناطق مرکز و تهران وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است. از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته نیز دما در نیمه شمال کشور افزایش می‌یابد. روز پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی مناطق آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده روی می‌دهد.

به گزارش تسنیم،‌ امروز آسمان تهران غبارآلود با وزش باد 30کیلومتری در جهت شمال‌غربی، فردا آفتابی همراه با غبار صبحگاهی، وزش باد 9 تا 15 کیلومتری در جهت جنوب‌شرقی و کمینه منفی 1 و بیشینه 8 درجه و روز سه‌شنبه آفتابی با غبار صبحگاهی و وزش باد 15 تا 32 کیلومتری در جهت جنوب ــ جنوب‌شرقی پیش‌بینی شده است.

 

 

پیش‌بینی هواشناسی 3روزه مراکز استان

 

هواشناسی دریایی/ امواج 3متری در خلیج فارس و دریای عمان

سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای از افزایش ارتفاع موج دریا طی امروز تا اواسط روز سه‌شنبه 15 بهمن خبر داده است. در این اطلاعیه به مواج شدن دریا با حداکثر ارتفاع موج 1.5 تا 3 متری در  مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان اشاره شده است.

سازمان هواشناسی توصیه کرده از تردد شناورهای کوچک و تفریحی اجتناب شود، ضمن این‌که عملیات پشتیبانی سکوهای نفتی با اتخاذ تمهیدات لازم انجام شود و فعالیت شیلاتی تا حد امکان محدود شود.

اختلاف بارش استان‌ها و کشور

 

 

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا