اخباربرگزیدهخودروویژه ها

راه اندازی کارگاه کاربری سازی گروه بهمن در آینده نزدیک/ ضرورت اصلاح نگاه تقابلی به بخش خصوصی

به گزارش صنعت کار، یوسف الهی شکیب، مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم یکی از عوامل مهم توسعه در همه زمینه ها را توسعه صنعت و اقتصاد دانست و گفت: برخی صنایع نقش کلیدی دارند که صنعت خودرو از جمله صنایع کلیدی است که پیشران و محرک صنایع مرتبط به شمار می رود.

وی با تاکید بر نقش کلیدی صنعت خودرو در توسعه حمل و نقل افزود: صنعت خودرو به عامل پیشرفت، پیشران توسعه و حتی به شاخص توسعه یافتگی در رفتار اجتماعی تبدیل شده در این شرایط باید نگاه به صنعت خودرو تغییر کند.

الهی شکیب با بیان این که انتظارات از صنعت خودرو بالاتر از استاندارد سطح کشور است، تصریح کرد: بدون شک پیشرفت صنعت خودرو با رویکرد حمایتی امکانپذیر نیست و باید برای رسیدن به استانداردهای بالا تلاش کند اما نگاه به بخش خصوصی تقابلی شده و تعاملی نیست و نهادهای ذیربط به گروه بهمن نگاه تقابلی دارند این در حالیست که با باور به بخش خصوصی واقعی این بخش می تواند رشد کرده و راه حل نجات کشور باشد که این موضوع هنوز نهادینه نشده است.

وی با اشاره به بحران های چند ماه گذشته این گروه خودروسازی تصریح کرد: اگر پشتکار سهامداران این شرکت نبود بدون شک با چالش جدی روبرو می شدیم در عین حال موانع بانکی و محدودیت های ناشی از تحریم تنگناهایی در شرکت ایجاد کرده به طوری که توقف تولید و همچنین توقف شماره گذاری، زیان چند میلیاردی را به شرکت تحمیل کرد.

مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر این که رویکرد باید به سمت پیشرفت باشد که این امر جز با تعامل محقق نمی شود، اظهار کرد: گروه بهمن در دوران گذار از این مرحله نه تنها کاهش تیراژ تولید و نیرو نداشته بلکه موفق به افزایش تیراژ ، توسعه زیرساخت و افزایش جذب نیرو شده و در آینده نیز کارگاه کاربری این گروه راه اندازی می شود که منجر به جذب نیرو خواهد شد.

 

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا