اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

با تمام توان آماده خدمت به صنایع و شرکت‌های دانش بنیان هستیم

به گزارش صنعت کار، رضا نقی پور اصل در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: راه‌اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان بوشهر برای حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه های مختلف صنایع پیشرفته و دانش بنیان بوده و به منظور تمرکز زدایی از مرکز جهت حمایت از این صنایع می باشد .
وی افزود: ارائه تسهیلات ، خدمات کارشناسی، حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی، صدور ضمانتنامه برای شرکت‌ ها و مجموعه ها، بخشی از مزایای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته است.
نقی پور اصل گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان آماده خدمت و حمایت از شرکت‌های مبتنی بر فناوری پیشرفته است.
استاندار بوشهردر این نشست با اشاره به اهمیت حمایت از صنایع پیشرفته جهت توسعه ملی تصریح کرد: موضوع این تفاهم نامه مشارکت در شناخت اولویت‌های حمایتی، فرصت‌های سرمایه گذاری، زمینه های مناسب صادراتی و توسعه فناوری های پیشرفته و همکاری با هدف تبدیل ایده‌های فناورانه و کارآفرینی به محصول یا خدمت و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی است.
عبدالکریم گراوند افزود: همچنین همکاری در زمینه توسعه بنگاه‌های فعال بویژه گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه و محصولات جدید از دیگر موضوع‎های تفاهم نامه هشت جانبه بین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و مراکز علمی استان است.
وی ادامه داد: بوشهر پنجمین استان کشور است که شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آن راه‌اندازی شده‌است.
گراوند تاکید کرد: فعالیت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در مسیر توسعه شرکت‌های دانش بنیان اقدامی ارزشمند است.
در این نشست تفاهمنامه ای مابین شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته ،استانداری بوشهر، سازمان صمت استان بوشهر، دانشگاه خلیج فارس بوشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی بوشهر،جهاد دانشگاهی واحد استان بوشهر و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر به امضا رسید.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا