اخباربانک و بیمهویژه ها

رسالت بانک رفاه خدمت‌رسانی مطلوب به مشتریان به ویژه بازنشستگان و کارگران است

به گزارش صنعت کار، اسماعیل للـه گانی درباره تعامل بانک و سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی و بانک با اتخاذ رویکرد هم‌افزایی و بهره‌مندی از فرصت‌های موجود می‌توانند اقدامات ویژه و اثربخشی صورت دهند و منافع متقابل را ایجاد کنند.
وی وجود بازنشستگان بانک و سازمان تامین اجتماعی را یک فرصت خوب برای بانک توصیف کرد و گفت: به دلیل شناخت این مشتریان از محیط کار و نیز ارتباطات و تعامل گسترده آنها ظرفیت ویژه‌ای برای بانک جهت بازاریابی و جذب مشتریان هستند. بانک نیز با توجه به ظرفیت‌های خود از جمله پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه می‌تواند پاسخگوی برخی نیازهای آن ها باشد.
مدیرعامل بانک رفاه افزود: برای ارائه خدمات با کیفیت‌تر و همچنین شناخت دقیق نیازهای مشتریان، حوزه‌های بانکداری شرکتی و اختصاصی از درجه اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و برای رضایت مشتریان لازم است که به این حوزه‌ها توجه ویژه‌ای مبذول شود. همچنین طبقه‌بندی دقیق مشتریان و ارائه خدمات مبتنی بر نیازهای خاص آنها در دستور کار است تا ساز وکار مناسبی در سطح شعب، استان‌ها و ستاد به وجود آید و برای بانک و مشتریان ارزش افزوده ایجاد شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر تفکیک مشتریان و طراحی خدمات متناسب با آنها، باید ابزارها و ساز وکارهای بانکی در حوزه الکترونیکی نیز تقویت شوند؛ چرا که بانکداری از مرحله سنتی عبور کرده و وارد عرصه بانکداری الکترونیک و دیجیتال شده‌ است. هم اکنون فین‌تک‌ها، استارت‌آپ‌ها و ابزارهای پرداخت الکترونیک در دنیای بانکداری وارد شده‌اند و تأثیر ویژه و شگرفی به جای گذاشته اند. به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت باید اهمیت ویژه‌ای به آنها دهیم و از آنها در جهت پیشبرد اهداف به بهترین وجه استفاده کنیم.
مدیرعامل بانک رفاه ادامه داد: به دلیل ظهور مفاهیم نوینی همچون “بانکداری در خانه” و یا “بانکداری همراه” در صنعت بانکداری و اقبال بالای مشتریان، باید طراحی مجدد درخصوص محصولات در اولویت قرار گیرد. همچنین لازم است محصولات بانک در این حوزه و خدمات بانکداری الکترونیک همچون موبایل بانک، اینترنت بانک و نظایر آن با سایر بانک‌های داخلی و بین‌المللی مقایسه شوند و نسبت به بهبود مستمر آنها اقدامات مقتضی صورت پذیرد.
للـه گانی با تاکید بر افزایش و حفظ سهم بازار بانک، تصریح کرد: رویکرد توجه به مشتری و در اولویت قرار دادن آنها باید در بانک نهادینه شود. برای این منظور و توانمندی در ارائه طیف متنوعی از خدمات به مشتریان باید مدل سوپرمارکت‌های مالی به صورت کامل و جامع در بانک نهادینه شوند و در ساختار شعب انواع خدمات مورد نیاز یک مشتری از جمله کارگزاری و بورس، بیمه، صرافی و … به صورت با کیفیت عرضه شود و به موازات خدمات ریالی، خدمات ارزی نیز در سطح شعب به صورت کامل ارائه شود. 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا