اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

تمهیدات لازم جهت تنظیم بازار ایام پایان سال صورت گرفته است

به گزارش صنعت کار، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در بیستمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور تامین میوه شب عید گفت : طی برگزاری 6 جلسه کمیته راهبردی میوه ، پرتقال و سیب مورد نیاز استان از استان های مازندران و ارومیه توسط اتحادیه باغداران خریداری و در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

وی تصریح کرد : با توجه به نظارت های صورت گرفته کیفیت میوه های دپو شده مطلوب بوده و در بهترین شرایط ذخیره شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما تامین به موقع و کافی کالاست، اظهار داشت : هم اکنون کلیه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم به میزان کافی ذخیره سازی شده و موجود است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ایام پایان سال خبر داد و یادآور شد : مجری این نمایشگاه اتاق اصناف تعیین شده است که از 17 لغایت 23 اسفند ماه در محل نمایشگاه دائمی کاسپین برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان افزود : به منظور عرضه اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایان سال با قیمت ها و کیفیت مناسب مقرر گردید، غرفه های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار صنوف قرار گرفته و اقلام زیر نظر بازرسین به نحو احسن عرضه گردد.

این مقام مسئول در ادامه از اجرای طرح تشدید بازرسی در استان خبر داد و عنوان کرد : این طرح از اسفند ماه تا پایان فروردین ماه با حضور بازرسین اجرایی خواهد شد و با هرگونه تخلف احتمالی ، افزایش قیمت و احتکار برخورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا