اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

ارائه مهمترین برنامه ها و اقدامات انجام شده برای حضور در اکسپو ۲۰۲۰ دبی

به گزارش صنعت کار، وی افزود: همچنین معرفی برندهای برتر کشور و بازاریابی برای جلب توجه حداکثری بازدید کنندگان از این نمایشگاه که در حدود ۲۵ میلیون نفر برآیند شده است و تشکیل جلسات B2B در حاشیه این نمایشگاه از دیگر برنامه های مورد نظر خواهد بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: اجرای برنامه های هنری و نمایشی نیز به منظور معرفی فرهنگ و هنر و تمدن کشور در غرفه ایران تدارک دیده شده است.

حسین زاده اضافه کرد: ارتباط با تشکل ها و سازماندهی برای حضور آنها در این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق بازرگانی ایران و اتاق مشترک ایران و امارت از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران بیان کرد: لیست اقلام مورد نظر برای عرضه در غرفه ایران نیز توسط کمیته اقتصادی تهیه شده و نامه لازم جهت حضور و همکاری روسای سازمان های صمت استان ها در ستاد اکسپو ۲۰۲۰ نیز ابلاغ شده است.

حسین زاده با اشاره به اینکه قرارداد لازم برای ساخت غرفه با پیمانکار نیز امضا شده است، افزود: پس از انجام مراسم رسمی تحویل زمین، کارگاه مورد نظر برای آماده سازی غرفه ایران نیز مجهز شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقاضایی از سوی استانداران سراسر کشور نیز مبنی بر معرفی جاذبه های گردشگری استان ها و پخش زنده کلیپ های لازم در غرفه نیز ارائه شده است.

گفتنی است؛ اکسپوی ۲۰۲۰ دبی از ۲۹ مهرماه سال ۹۹ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۰ و با حضور ۱۹۲ کشور در امارات برگزار خواهد شد.

منبع: شاتا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا