اخباربرتربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

افتتاح شعبه بانک تجارت در پتروشیمی شهید تندگویان

به گزارش صنعت کار، در این مراسم که جمعی از مدیران ارشد مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان و بانک تجارت حضور داشتند ضمن افتتاح شعبه, تعاملات سازنده ای بین این بانک و پتروشیمی شهید تندگویان صورت گرفت.

قاسمی شهری ضمن معرفی پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان تنها تولید کننده PET در ایران, به بیان اهمیت استراتژیک و انحصاری بودن تولیدات این مجتمع پرداخت و با بیان ضرورت توسعه و افزایش تولید بر تاثیر مثبت بانک تجارت بر طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی شهید تندگویان تاکید کرد.

وی با توجه به چند طرح در دست احداث, ازجمله واحد SSB فاز یک پتروشیمی شهید تندگویان,خواهان حمایت همه جانبه بانک تجارت, جهت صیانت از اهداف اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی شد.

مدیر عامل پتروشیمی شهید تندگویان ضمن بیان اهمیت گشایش اعتبارات اسنادی آن را نجات دهنده صنعت نساجی خواند و از اقدامات بانک تجارت در زمینه ایجاد تسهیلات و حمایت از صنعت نساجی قدردانی کرد.

در ادامه رضا دولت آبادی با تاکید بر تجربه دیرینه بانک تجارت در خصوص ضمانتنامه ارزی و تامین منابع بر کمک‌های این بانک در راستای توسعه صنعت کشور, تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش پررنگ بانک تجارت در حمایت از صنعت پتروشیمی اظهار امیدواری کرد که بانک تجارت تعاملات سازنده و روبه رشدی با پتروشیمی شهید تندگویان برقرار سازد.

افتتاحیه بانک تجارت

افتتاحیه بانک تجارت
افتتاحیه بانک تجارت
افتتاحیه بانک تجارت

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا