اخباربانک و بیمهبرگزیدهویژه ها

سومین جایزه ٤٠ سکه‌ای بهارآزادی قرعه‌کشی اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» اهدا شد

به گزارش صنعت کار، طی مراسمی با حضور رضا صدیق، قائم‌مقام مدیرعامل، سیدکاظم مرتضوی اسکویی، معاون طرح و برنامه و جمعی از مدیران ارشد این بانک، جایزه ٤٠ سکه‌ای بهار آزادی سومین دوره قرعه‌کشی اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» به «داور فرجی» برنده خوش‌شانس این دوره اهداء شد.
در این مراسم که همزمان با سالروز عملیاتی شدن اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» برگزار شد، رضا صدیق طی سخنانی خدمات واحدهای دست‌اندرکار در طراحی، راه‌اندازی و پشتیبانی از این اپلیکیشن را ارزشمند عنوان و افزود: شمار کاربران فعال این اپلیکیشن که با هدف تسهیل ارائه خدمات بانکداری الکترونیک برای مشتریان بانک و عموم هموطنان در یک سال گذشته راه‌اندازی شده، از یک میلیون و ٦٠٠ هزار نفر گذشته و امیدواریم تا در سرعت بخشیدن به بانکداری الکترونیک کمک شایان توجهی کند.
قائم‌مقام مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: به زودی محصولات جدید در حوزه بانکداری الکترونیک توسط بانک صادرات ایران به بازار خواهد آمد که قطعا منشأ خیر و نقطه عطفی در تسهیل بانکداری الکترونیک خواهد بود.
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران نیز در حاشیه این مراسم در تشریح کارنامه یک‌ساله «صاپ» گفت: اپلیکیشن «صاپ» طی یک سال گذشته تلاش کرده خدمات متنوعی را بر بستر کارت ارائه داده و در حال حاضر به دنبال توسعه جذابیت‌ها و کارکردهای نوین آن هستیم.
سیدجعفر صدری تاکید کرد: از طریق این اپلیکیشن خدمات مناسبی ارائه شده و خدمات بیمه‌ای آن نیز به جهت آنلاین بودن، به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است.
وی ایجاد ارتباط با سامانه «سجام» و خرید و فروش آنلاین سهام را از دیگر برنامه‌ها آتی اپلیکیشن «صاپ» عنوان کرد و افزود: امکان به‌کارگیری و رصد سپرده‌های صندوق سپرده‌گذاری آگاه نیز از دیگر برنامه‌ها برای ارتقای امکانات نسخه جدید «صاپ» است.
صدری اظهار کرد: نسخه جدید «صاپ» با ویژگی‌های مورد اشاره تا پایان سال در اختیار کاربران، مشتریان و هموطنان قرار خواهد گرفت.
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران همچنین با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن تمامی اپلیکیشن‌های پرداخت بانکی و غیربانکی کشور از روند استفاده از رمز دوم یکبار مصرف (پویا)، گفت: استفاده آنلاین از رمزساز پویا «ریما» در اپلیکیشن «صاپ» امکان کپی و نصب رمز دوم و ارسال پیامک را تسهیل کرد که این قابلیت بسیار مورد استقبال  مشتریان قرار گرفت که موجب شده تا  ظرفیت اپلیکیشن «صاپ» به سرعت به وضعیت عادی خود باز گردد.

همچنین داور فرجی برنده ٤١ ساله جایزه ٤٠ سکه‌ای بهار آزادی با بیان اینکه ١٥ سال است که از خدمات بانک صادرات ایران استفاده می‌کند، طی سخنانی با ابراز رضایت از خدمات و مشتری‌مداری کارکنان بانک گفت: اپلیکیشن «صاپ» نرم‌افزار خوبی برای جابه‌جایی پول است، از آن رضایت دارم و طی یک سال گذشته مرتبا از آن استفاده کرده‌ام. این نرم‌افزار تا به‌حال برای من بدون عیب و ایراد بوده و بی‌شک همه کاربران هم از آن راضی هستند.
وی که ساکن منطقه اسلام‌شهر تهران است، افزود: خوش‌اخلاقی از خصوصیات اصلی کارکنان بانک صادرات ایران است و طی سال‌های گذشته از خدمات این بانک استفاده کرده‌ام.
طرح قرعه‌کشی و اعطای جوایز اپلیکیشن «صاپ» در سه مرحله از ابتدای سال ٩٨ آغاز شده که در هر مرحله از این قرعه‌کشی، ٤٠ سکه بهار آزادی به یمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به یک مشتری خوش‌شانس اعطا شد و در هر دوره نیز به مناسبت شصت و هفتمین سال تاسیس بانک صادرات ایران نیز، ٦٧ جایزه ٤٠ میلیون ریالی برای ٦٧ نفر از کسانی که این اپلیکیشن را نصب کرده و حداقل با آن یک تراکنش انجام داده باشند، تعلق گرفت.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا