اخباربرتربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

ملی حفاری برترین دستگاه اجرایی استان شد

به گزارش صنعت کار، و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، از سوی غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان لوح تقدیر ویژه این موفقیت به سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل و  رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت اهدا شد.

مریم اسکندری، دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران در این باره توضیح داد: این لوح‌ها  به پاس تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان براساس ارزشیابی سالانه که از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و  دبیرخانه ستاد صیانت در استان انجام شد، تعلق گرفت.

وی گفت: این چهارمین سال پیایی است که ستاد صیانت شرکت ملی حفاری ایران در سطح دستگاه‌های اجرایی استان در ردیف برترین‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: ستاد صیانت دارای دو کمیته حقوق شهروندی و عفاف و حجاب است که براساس شاخص‌ها و دستورعمل‌های اجرایی ابلاغ‌شده از سوی وزارت کشور انجام وظیفه می‌کند.

دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تلاش این ستاد بر پیگیری و تحقق  اهداف ترسیم‌شده از سوی ستاد صیانت وزارت کشور و وزارت نفت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی و صیانت از حقوق شهروندان تمرکز دارد.

همچنین مریم اسکندری و کامله بیت‌حردان به لحاظ فعالیت‌های انجام‌شده در زمینه حقوق شهروندی ویژه ایثارگران و خانواده‌های شهدا، لوح تقدیر به امضای استاندار دریافت کردند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا