اخباربرگزیدهنفت و پتروشیمیویژه ها

توسعه میز خدمت الکترونیک در شرکت گاز خراسان جنوبی

به گزارش صنعت کار، و استان خراسان جنوبی، شهروندان گرامی می‌توانند برای دریافت خدمات غیرحضوری به آدرس وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل و تسریع هرچه بیشتر فرآیند خدمات‌رسانی و تکریم مشترکان، با توسعه میز خدمت الکترونیکی شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شهروندان بدون مراجعه حضوری و به‌صورت آنلاین و الکترونیکی به ۱۶ فعالیت دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح فعالیت‌های الکترونیک موجود، اظهار کرد: پرداخت قبوض، دریافت فهرست قبوض، دریافت فهرست پرداخت‌ها، اعلام کارکرد، تغییر نام، اصلاح شماره موبایل و کدپستی، اصلاح مبلغ قبض از جمله خدمات این شرکت است که به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به وب‌سایت این شرکت قابل انجام هستند.

هاشمی اظهار کرد: درخواست تست کنتور، رفع اشکال قبض، اصلاح آدرس، درخواست جمع‌آوری تجهیزات، درخواست قطع گاز، جابه‌جایی یا جمع‌آوری علمک، دریافت جزئیات محاسبه صورت‌حساب، درخواست تعویض کنتور و ثبت و پیگیری شکایات نیز از طریق مراجعه به میز خدمت الکترونیک امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: مشترکان گرامی برای بهره‌مندی از این خدمات می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز خراسان جنوبی به آدرس: www.nigc-skgc.ir  و انتخاب منو میز خدمت الکترونیک درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا