اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

تولید روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در استان مرکزی

به گزارش صنعت کار، محمدجواد قربانیان افزود: توزیع ۳۶ هزار بطری ۲۵۰ سی‌سی الکل ۷۰ درصد در سه شهرستان درگیر کرونا ویروس این استان آغاز شده است و این میزان الکل ۷۰ درصد در 3 شهرستان اراک، دلیجان و ساوه با تدابیر ویژه و نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان الکل در فروشگاه‌های لوازم پزشکی و آرایشی توزیع می‌شود و با قیمت مصوب هر شیشه ۲۵۰ سی‌سی ۹۵ هزار ریال به دست مصرف کننده می‌رسد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی بازرسان نهادهای نظارتی هیچ کمبودی در حوزه شوینده‌ها به خصوص مایع دستشویی در استان وجود ندارد.

قربانیان در خصوص اقدامات این سازمان‌ در بازار شب عید امسال نیز گفت: علاوه بر تمهیدات اتخاذ شده برای تامین حداکثری کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم، برای نظارت بر بازار ۵۰ کارشناس و بازرس به صورت شبانه‌روزی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

قربانیان اظهار داشت: بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان و کارشناسان این نهاد با اولویت مراکز عرضه کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، مواد پروتئینی و میوه و تره‌بار، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، انجام می‌شود.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا