اخباربرگزیدهخودروویژه ها

امداد خودروی نوروزی شاید وقتی دیگر/ وقتی کرونا امداد را به تعطیلات فرستاد

به گزارش صنعت کار، هرسال در چنین روزهایی خودروسازان در حال آماده سازی مقدمات امداد نوروزی بودند و امسال این خدمات به دلیل محدودیت در سفرهای نوروزی به واسطه گسترش ویروس کرونا شکل و بوی دیگری به خود گرفته و براساس پیش بینی ها در قالب ارایه خدمات در درب منزل ارایه می شود.

وظیفه شبکه خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی بود و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، تمامی پایگاه ها و واحدهای امدادی در جاده‌های سراسر کشور نسبت به ارایه خدمات به مشتریان اقدام‌ می کردند.

در طرح های امداد نوروزی کیفیت در خدمات اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان عنوان و تاکید شد که شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است تا بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.

در طرح ها و جشنواره نوروزی خودروسازان علاوه بر ارایه خدمات نسبت به تامین قطعه نیز اقدام می شد و مدیران خدمات پس از فروش شرکت ها نیز طی بازرسی های سرزده از این مراکز در استان های مختلف بر عملکرد تیم های خدماتی نظارت می کردند.

در همین حال خودروسازان هرساله با رونمایی از خدمات جدیدی نسبت به بهبود ارایه خدمات در ایام نوروز اقدام می کردند. رونمایی از اپلیکیشن های کاربردی و معرفی شکل های جدید خدمات و تامین قطعه نیز از دیگر اقدامات آن ها در این روزها بود.

این اقدامات در حالی انجام می شد که امسال شرایط کاملا متفاوت خواهد بود و خبری از امداد نوروزی و آغاز جشنواره های نوروزی نخواهد بود.
براساس پیش بینی های انجام شده قرار است این خدمات امسال که سفرهای نوروزی لغو شده در درب خانه ها ارایه شود. خودروسازان تاکید کرده اند که ضمن فراهم‌سازی شرایط بهداشتی مناسب برای خدمت‌رسانان و ایجاد اطمینان در مشتریان به منظور مقابله با ویروس کرونا، ظرفیت حوزه خدمات خودرو در محل را با توجه به شرایط پیش آمده، افزایش داده‌اند.
بررسی روند فعلی ارایه خدمات به صورت غیرحضوری در کنار مسئولیت های اجتماعی خودروسازان نشان می دهد که نه تنها ارایه خدمات نیز در شرایط اضطراری قطع نشده بلکه با پیش بینی راهکارهایی، ضمن استفاده از ظرفیت موجود نسبت به تغییر رویکرد در ارایه خدمات از سوی خودروسازان اقدام کرده شده است.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا