اخباربرگزیدهصنعت و معدنویژه ها

پرداخت قبوض برق تا پایان اردیبهشت ۹۹ مهلت دارد

به گزارش صنعت کار، و به نقل از صدا و سیما، محمدحسن متولی زاده مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه تا پایان اردیبهشت به افرادی که برای پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند، فرصت داده می‌شود، گفت: البته این رویه برای مشترکین خوش حسابی است که پیش از این قبوض برق خود را به موقع پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه مشترکین بدحسابی که بدهی‌های پیشین داشتند شامل این فرصت نخواهند شد، افزود: ما از مردم که برای پرداخت قبوض خود مشکلی ندارند تقاضا می‌کنیم در زمان مقرر قبض برق خود را پرداخت کنند تا صنعت برق برای خدمات رسانی با مشکل مواجه نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر ادامه داد: آن دسته از افرادی که کسب و کارشان دچار مشکل شده و خدمات خرد ارایه می‌دهند و یا تعداد محدودی از مردم که درآمدشان کاهش یافته است مشمول این فرجه هستند و می‌توانند که تا پایان اردیبهشت فرصت پرداخت قبوض به آن‌ها داده شده است.

متولی زاده با بیان اینکه منابع صنعت برق به همین پرداخت قبوض بستگی دارد، گفت: هدف ما کمک به مردمی است که به دلیل بروز بیماری کرونا کسب و کارشان دچار مشکل شده و البته در این مسیر مردم نیز باید به ما کمک کنند. تامین برق مستمر اولویت فعالیت همکاران ما در صنعت برق است که در این راستا برای فعالیت بهتر ارایه خدمات غیرحضوری فعال شده است به طوری که مردم بدون مراجعه به شرکت‌های برق نیاز خود را از جمله خرید انشعاب تامین کنند از سوی دیگر دریافت این انشعاب‌ها به صورت اقساطی خواهد بود.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: هم اکنون ۲۰ هزار کارمند صنعت برق برای برق رسانی پایدار به مردم در بخش‌های مختلف در محل کار خود حاضر هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا