اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدن

پیام تبریک وزیر صنعت، معدن و تجارت به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش

 به گزارش صنعت کار، در پیام رضا رحمانی آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۹ فروردین سند افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است که خطوط زرین آن؛ ایثار، شجاعت و پایمردی نیرو‌های ارتش را در حراست از حریم امنیت، منافع و منابع ملی کشورمان نمایان می‎سازد.

فرمان خردمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک پشتوانه ای محکم؛ نقش‌محوری ارتش را در دفاع از ملت شهیدپرور و کشور عزیز اسلامی تبیین نمود، با وقوع جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، ارزش‎های فزاینده ارتش بیش از پیش به تصویر درآمد؛ تا جایی که این روز عزیز به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران منتسب شد تا بهانه‌ای باشد تا از تلاش و ایثار این نیروی قهرمان در همه صحنه‌های جنگ، حفظ امنیت، به ویژه در مرزها، کنترل بحران ها و مردم‎یاری صمیمانه در برابر انواع بلایای طبیعی تقدیر و تشکر به عمل آید.

حضور متعهدانه، دلسوزانه و مسئولیت پذیر ارتش جمهوری اسلامی در شرایط بحرانی کشور به خصوص در روزهای سخت شیوع بیماری کرونا و وقایع طبیعی مثل سیل های اخیر به همراه سایر نیروهای مسلح، مسئولان کشوری و مردمی، مایه مباهات و گامی استوار و با صلابت در مسیر خدمت صادقانه به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بوده است.

اینجانب، فرارسیدن این روز باشکوه را خدمت یکایک فرماندهان، پرسنل خدوم و سربازان فداکار ارتش در اقصی نقاط کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به روان پاک شهدای به خون خفته ی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم‌.”

منبع: شاتا
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا