تاپخودرو

پیست آزادی میزبان تست ب ام و سری 1

به گزارش خبرنگار صنعت کار، دو روز گذشته تست درایو ب ام و 125i و 120i، توسط پرشیا خودرو در پیست آزادی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

البته مدل سری 2 گرن تورر نیز در پیست آزادی تنها برای مشاهده قرار گرفت. لازم به ذکر است که خودرو ب ام و سری 1 در رده هاچ بک های کوچک قرار می گیرد که برای اولین بار در سال 2004 روانه بازار شد، خودرویی در سگمنت هاچ بک ها که به واسطه برخورداری از چهره جذاب در کنار پیشرانه قدرتمند توانست نظر بسیاری از خریداران را جذب خود کند.

 

 

نگاهی به مشخصات فنی ب ام و سری 1

اگر بخواهیم به مشخصات فنی این خودرو توجه کنیم باید بگوییم که این خودرو در مدل های ب ام و 120i و 125i از پیشرانه 2 لیتری توئین پاور توربو بهره می برند. اما باید توجه شود که حداکثر توان مدل 125i برابر با 224 اسب بخار و در مدل 120i حداکثر توان 184 اسب بخار ذکر شده است.

از دیگر ویژگی های فنی این خودرو در هر دو مدل،وجود جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعت آن است که توان پیشرانه را به محور عقب منتقل می کنند.

این درحالی است که شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت مدل های گفته شده 7.1 و 6.1 ثانیه است، اعدادی که می توانند برای یک خودرو هاچ بک کاملا جذاب باشد.

 

برتری های ب ام و سری 1 از سایر رقبا چیست؟

این مدل خودرو در بخش تجهیزات رفاهی نیز برای دو مدل هاچ بک خود امکاناتی همچون سنسور نور، دوربین عقب، سانروف، رادار جلو، رادار تغییر خطوط، رادار عابر پیاده، سنسور پارک، سنسور باران، صفحه نمایش لمسی، مسیریاب حرفه ای، صندلی های جلو برقی حافظه دار با گرمکن را در نظر گرفته است.

البته، ب ام و سری 2 اکتیو تورر که در کلاس مینی ون های کوچک خانوادگی قرار می گیرد و از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با جداکثر توان 136 اسب بخار بهره می برد. همچنین جعبه دنده 6 سرعت اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده که توان پیشرانه با استفاده از آن به محور جلو منتقل می شود. لازم به ذکر است که شتاب صفر تا صد این خودرو 9.2 ثانیه اعلام شده که با توجه به سگمنت این خودرو می توان آن را کاملا قابل قبول دانست.

در بخش امکانات رفاهی نیز سری 2 ب ام و به تجهیزاتی نظیر صندوق برقی، سقف پاناروما، سنسور نور و بارانف سنسور پارک، کروزکنترل، صندلی های برقی جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم هدآپ دیسپلی مجهز شده است

 

ب ام و سری 1 را به چه قیمتی بخریم؟

بر اساس اعلام شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده ب ام و در ایران، در حال حاضر قیمت مدل 120iپریمیوم و 125i داینامیک به ترتیب 439 میلیون و 900 هزار تومان و 484 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین قیمت مدل 125i داینامیک اسپرت و سری 2 اکتیو تورر نیز 499 میلیون تومان و 374 میلیون و 900 هزار تومان ذکر شده است. برای تمامی این خودروها شرایط فروش اقساطی نیز وجود دارد که علاقه مندان می توانند به مراجعه به وب سایت رسمی پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir از آن مطلع شوند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا