اخبارصنعت و معدن

پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کارگر

به گزارش صنعت کار، متن پیام به این شرح است:

اردیبهشت ماه ، فرصتی مغتنم است برای به یاد آوردن زحمات ارزشمندترین و شریفترین آحاد جامعه که بازوان بالنده کشور به سمت رشد و شکوفایی می باشند .
بی شک موفقیت ها و رکوردهای پی در پی فولاد هرمزگان در سال های اخیر نیز مرهون تلاش این جهادگران عرصه تولید می باشد. کارگرانی که در سخت ترین شرایط کشور و شیوع بیماری كرونا با رعایت نکات بهداشتی و از خودگذشتگی ، همت و تلاش شبانه روزی ، باعث شدند چرخ تولید به حرکت خود ادامه داده و در فروردين ماه سال جاري بيش از ظرفیت اسمی ماهانه تولید نمایند.
بنده نیز افتخار دارم که عضوی از خانواده بزرگ کارگران تلاشگر فولاد هرمزگان باشم و امیدوارم تا دست در دست یکدیگر بتوانیم همچون گذشته به فرمايشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و سال جهش تولید را با کسب افتخارات بیشتري به پایان برسانیم . اطمینان دارم در کنار یکدیگر می توانیم به عنوان سازمانی سرآمد با تولید محصولات فولادی ، نقش موثری را در توسعه پایدار اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی کشور ایفا نماييم.
روز کارگر را به شما که مهمترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان هستید تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیق روز افزون خود و خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسالت می نمایم .

فرزاد ارزانی
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

 

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا