اخباربرتربرگزیدهصنعت و معدن

معاون طرح و برنامه وزارت صمت برای بازدید و افتتاح 8 طرح صنعتی وارد اردبیل شد/ آغاز بازدید از روند تکمیل طرح آرتا انرژی اردبیل

به گزارش صنعت کار،  با بهره برداری از 2 طرح “رویای هفت آسمان سبلان” و “قلعه گیر” در شهرستان نمین، با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر یک هزار و هفتصد میلیارد ریال برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.
طرح “رویای هفت آسمان سبلان” با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر در زمینه تولید میوه، سبزی منجمد و انواع سالاد فعالیت می کند.
همچنین طرح “قلعه گیر” تولید کننده انواع پروفیل UPVC، با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزایی مستقیم ۵۰ نفر فردا به بهره برداری می رسد.
زرندی، معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر دو روزه خود به استان اردبیل از طرح های آرتا انرژی، آرتاپلاست، آرتا نمین سبز، امید فارمد پارسیان، آرتا طب بهسان و طرح توسعه نساجی ستاره اردبیل بازدید خواهد کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات مرتبط با این واحدها را مورد بررسی قرار خواهد داد.
نشست با فعالان اقتصادی صنعتگران و معدنکاران و اصناف استان اردبیل پایان‌بخش سفر معاون طرح و برنامه وزارت صنعت معدن و تجارت به استان اردبیل خواهد بود.

بازدید از روند تکمیل و راه اندازی طرح آرتا انرژی اردبیل، امروز بعد از ظهر

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز بعد از ظهر و پس از ورود به استان اردبیل، از طرح صنعتی در حال تکمیل و راه‌اندازی انرژی اردبیل بازدید کرد.

طرح صنعتی آرتا انرژی تولید کننده متانول با ظرفیت 200 هزار تن در سال با سرمایه گذاری 2500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 80 نفر تا پایان خرداد سال آماده بهره‌برداری می شود.

 

منبع: شاتا

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا