اخبارصنعت و معدن

راه اندازی فولادسازی فولاد سفیددشت برای کشور و منطقه ارزش افزوده و توسعه به ارمغان خواهد آورد

به گزارش صنعت کار، وی در این بازدید که در قالب سفرهای استانی و بهمنظور پیگیری تسریع روند تکمیل طرحهای هفتگانۀ فولادی انجام شد، پس از بازدید از واحدهای تصفیهخانه، پمپخانۀ مرکزی، آهنسازی و انباشت و برداشت، از اقدامات صورتگرفته بهمنظور اجرای پروژۀ انتقال پساب شهر بروجن به شرکت فولاد سفیددشت و همچنین اجرای واحد تصفیۀ اولترافیلتراسیون ابراز خرسندی کرد و روند افزایش تولید سالانۀ آهن اسفنجی از سال ۹۵ تا ۹۸ در این شرکت را مطلوب دانست.
در جریان بازدید این هیئت از طرح فولادسازی فولاد سفیددشت، محمود اربابزاده، مدیرعامل شرکت، ضمن تشریح اقدامات صورتگرفته بهمنظور راهاندازی واحدهای فولادسازی و ریختهگری، از راهاندازی این واحد تا پایان سال 1399 خبر داد.
وی ابراز امیدواری کرد با حمایتهای شرکت ملی فولاد و سهامداران ازجمله فولاد مبارکه، شاهد دستیابی به موفقیتهای روزافزون این شرکت ازجمله بهرهبرداری از واحد فولادسازی و ریختهگری مداوم در سال جهش تولید باشیم.
در بخش پایانی این بازدید، نادری ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت فولاد سفیددشت، گفت: راهاندازی واحد فولادسازی این کارخانه، ارزشافزوده زیادی برای کشور خواهد داشت و توسعۀ منطقه را به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا