اخبارتاپصنعت و معدنویژه ها

مطالبات بخش خصوصی در طول سال پاسخ داده می شود

به گزارش صنعت کار، بخش صنعت در سال های گذشته در مقابل تحریم های ظالمانه ایستادگی کرد و توانست در بخش های بسیاری به خودکفایی دست پیدا کند که باید آن را دستاورد تحریم دانست.

درواقع این ایستادگی به دشمنان کشور فهماند که صنعتگران کشور در کنار مسئولان در جبهه اقتصادی حضور داشته و به دنبال توسعه کشور هستند. اما بحران کرونا توانست برخی پروژه های توسعه ای را با مشکل همراه کرده و برخی واحدهای تولیدی مجبور به کاهش ظرفیت تولید شدند.

اما در حال حاضر  بخش صنعت و معدن کشور بیش از هر زمانی نیازمند حمایت های بخش دولتی است تا بتوانند واحد های خود را سرپا نگه دارند. حمایت های دولت از بخش صنعت و معدن می تواند با بهبود وضعیت اقتصادی منجر به افزایش اشتغالزایی شود.

روز صنعت و معدن بهانه ای است تا فعالان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن حرف های خود را به گوش مسئولان رسانده و درخواست های خود را اعلام کنند.

عبدالوهاب سهل آبادی، رییس خانه صنعت، معدن و‌ تجارت ایران در روز صنعت و معدن اظهار کرد:  یک عزم جدی برای حل مشکلات بخش تولید از سوی تمامی دستگاه‌های مرتبط مورد نیاز بوده و است.

همچنین حسین سلاح ورزی، نایب رییس اول اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم بیان کرد: نیازمند یک بازتعریف و بازمهندسی در تعاملات دولت و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید هستیم.

امروز بخش خصوصی برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید نیازمند همکاری دولت و ارائه تسهیلات است. اما نکته مهم آن است که هر سال خواسته های بخش خصوصی در این مراسم ارائه می شود تا به آن رسیدگی شود.

در این رابطه محمد فیاض رییس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن به «صنعت کار» گفت: ما در این روز بدنبال تجلیل از صنعتگران هستیم و صدای این بخش را می شنویم.

وی ادامه داد: البته در طول سال رفته رفته به مطالبات بخش خصوصی پاسخ می دهیم و هر زمان که بخواهید در این راه گزارشات را ارئه می دهیم .

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا