اخباربانک و بیمهبرتربرگزیدهخودرو

نوسازی ۵۰۰۰ دستگاه کامیون فرسوده در دو سال

به گزارش صنعت کار، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،  بانک صادرات و شرکت ماموت برای نوسازی ۵۰۰۰ دستگاه کامیون فرسوده طی دو سال به تفاهم رسیدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با تفاهم مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره سه دستگاه مذکور، مقرر شد منابع اعتباری مورد نیاز این طرح در دو سال از سوی طرفین تامین شود.
وی با بیان این که « برای سال اول نوسازی ۲۵۰۰ دستگاه کامیون فرسوده هدف گذاری شده است»، افزود: بالغ بر ۸۰ درصد مبلغ مورد نیاز برای نوسازی ناوگان فرسوده در قالب تسهیلات شش ساله پرداخت می شود.
 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای بیان داشت: این اقدام مقدمه ای برای نوسازی ناوگان تجاری حمل ونقل جاده ای کشور با مشارکت شرکت های تولید کننده داخلی محسوب می شود و در آینده سایر شرکت های تولید کننده داخلی در چرخه نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کالا قرار می گیرند.
تیموری یادآور شد: اولویت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای توجه به تولیدات داخلی است و امیدوارم در سال جهش تولید مقدمات مناسبی برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل جاده ای فراهم شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از امضا تفاهمنامه سه جانبه میان طرفین در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا