اخباربانک و بیمهبرگزیده

بیمه «ما» 9 ساله شد

به گزارش صنعت کار، این شرکت بیمه ای درچند سال‌ اخیرکه اقتصاد کشوربا افت وخیزهای فراوانی روبرو بوده ،همواره در صحنه بوده و به عنوان یکی از شرکت‌های خوشنام کشور، توانسته نقش خود را در صنعت بیمه واقتصاد کشور به خوبی ایفا کند.

یکی ازاتفاقات مهمی که درسال96 برای شرکت بیمه “ما” افتاد، تغییرمدیرعامل این شرکت بود ودر نتیجه این جوانگرایی، حجت بهاری فرکه پیش ازاین عضوموظف هیات مدیره وناظر حوزه فنی بود به سمت مدیرعاملی این شرکت منصوب شد.

نگاهی به عملکرد مالی شرکت بیمه”ما”  درسال98 نشان می دهد این شرکت درمسیر خوبی قرارگرفته و حکایت از افزایش درآمد آن دارد.تولید حق بیمه این شرکت بیمه ای در سال مالی 98 بالغ بر 10.194 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

شركت بيمه “ما” با مدیریت ریسک مناسب، توانست ضریب خسارت خود را به 66 درصد برساند که فاصله ای قابل توجه با شرکت های دیگر صنعت بیمه دارد وهمچنین افزایش 384 درصدی پورتفوی سهام این شرکت را نیزمی توان ازدیگرنکات ارزشمند و قابل ذکرسال مالی 98 دانست .

بيمه”ما” به عنوان یک شرکت خوب بیمه ای، توانسته ضمن حفظ سهم خود ازبازار،روند رو به رشد خود را ادامه دهد و امید است با مدیریت صحیح سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

این شرکت درسال گذشته ترکیب بهینه پرتفوی،متنوع‌سازی پرتفوی سرمایه‌گذاری وهمچنین سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری واوراق بدهی را نیزدردستورکارخود قرارداد وشاهد رشد مناسبی ازاین نظربود.

افزایش سرمایه تا سطح 4 هزار میلیارد ریال ، سرمایه گذاری بهینه منابع مالی و متنوع سازی سرمایه گذاری، تمرکز برحفظ ترکیب بهینه پرتفوی شرکت و گسترش و توسعه شبکه فروش از برنامه های آتی بيمه”ما” درسال جدید است .

لازم به ذکر است شرکت بیمه “ما” براساس آمار ارائه شده ازسوی بیمه مرکزی، دارای  بالاترین سطح توانگری بوده و درجمع شفاف ترین شرکت های بیمه ای بر اساس رتبه بندی شرکت های بورسی قرار گرفته است. این شرکت بیمه ای به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ  آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایند که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان سایر افراد جامعه هم ازمنافع آن بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا