اخباربرگزیدهصنعت و معدن

انتخاب یک شرکت از استان سمنان به عنوان واحد برتر در صنایع کشور

به گزارش صنعت کار، علی تشنه دل با بیان این مطلب گفت: شرکت پاسارگاد صنعت باطری تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود که بعنوان واحد برتر ملی در صنایع کشور انتخاب و موفق به دریافت تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن شد.

وی افزود: در بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر مقامات کشوری برگزار شد، صنایع برتر کشور معرفی و از آنان تقدیر شد که در این میان شرکت پاسارگاد صنعت باطری از استان سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: شرکت پاسارگاد صنعت باطری با سرمایه گذاری بالغ بر 185 میلیارد ریال در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار مستقر می باشد که در زمینه تولید اجزا و قطعات باطری فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه یک هزار تن انواع لوازم و قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه، 3600 تن اجزا و قطعات باطری و نهصد هزار عدد انباره های سرب اسید استارتی را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۱۵۰ نفر را فراهم نماید.

تشنه دل ضمن تاکید بر اینکه واحدهای نمونه و برتر با ۱۲ شاخص موردارزیابی قرار می گیرند افزود: نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و .. . از شاخص های مورد بررسی در این ارزیابی ها می باشد.

منبع: شاتا

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا